Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › E det nån som har aprilnumret av Planchmag?!
-
E det nån som har aprilnumret av Planchmag?!
Publicerad av hankloose på 5 april, 2006 vid 15:50Stoort slalomtest!
10 brädor 7 segel!
E back öl till den som scannar och lägger ut!!
MVH
Hank
bjarke svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Hankloose wrote:Stoort slalomtest!
10 brädor 7 segel!
E back öl till den som scannar och lägger ut!!
MVH
Hank
Menar du Starköl?? -
Har de inte ens någon hemsida?
Någon som vet vilka brädor som testas? -
Oj, dem var svår.
Glömde visst ett e, och hittade inte ett skit. -
det e ju french! Massa onödiga versaler till höger å vänster!!
-
En variant är att köpa tidningen och stötta dem få som faktiskt bemödar sig med att testa slalom grejor…? :rolleyes:
-
The_Novice wrote:En variant är att köpa tidningen och stötta dem få som faktiskt bemödar sig med att testa slalom grejor…? :rolleyes:
Så klart !!Men jag har aldrig sett planchemag på nåt presstop å då tänkte jag att det fanns nån prenumerant på konfen! Det handlar inte om att vara sniken!
MVh
Henke
-
Hankloose wrote:Så klart !!Men jag har aldrig sett planchemag på nåt presstop å då tänkte jag att det fanns nån prenumerant på konfen! Det handlar inte om att vara sniken!
MVh
Henke
Kolla på nåt skidforum om du hittar nån i alpene, som kan tänkas köpa och skicka hem til dig 😉Jag åkte hem innan aprilutgåvan av PM och WIND kom ut (hann få med mars / stora testutgåvarna) och gör på samma sätt, får nån att plocka och skicka hem åt mig. Bra bladar – jag tyckar generelt dom verkar vära rätt seriösa och stämma överens med vad jag själv tyckar om dom brädorna jag får testa sen; bästa testarna jag sett hittils. Funkar bra som uppslagsvärk (har dom tilbax til 2002) när man funderar på mat köpa nåt begagnat ochså; blir nog ingen 2006-modell just nu…
Logga in för att svara.