Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › efterdyningar lördag
- 
		efterdyningar lördagPublicerad av lina på 18 september, 2006 vid 19:15lucköppning kvinnor o män, sista bilden ser man melker ute på balkongen, där han hittar på sat-tyg.. fifi svarade 19 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
Jag brukar fastna.. Men klarde mig denna gång…. Hahahah 
- 
Hehe…. sånt får man leva med Carro. Men du ska ju veta att jag ser mycket mycket värre ut när jag gör det… så jag är glad att jag kunde hålla mig i lördags… 
- 
en snabb fråga, vem e det som sitter med en lila dansbandsskjorta? 
- 
hehheh great photos!! at last one that makes me look less than butt-ugly! 
- 
carroe wrote:fan kan jag aldrig tröttna på det party-tricket!?HAHA s 
- 
carroe wrote:fan kan jag aldrig tröttna på det party-tricket!?Vi kan nog göra en samling till dig Carro 😀 
- 
Larssa wrote:carroe wrote:fan kan jag aldrig tröttna på det party-tricket!?Vi kan nog göra en samling till dig Carro 😀 Kanskje du ska gjöra trix på vatnet i stellet carro, eller vad tycker du selv ?? 
- 
kamikazekiteren wrote:Larssa wrote:carroe wrote:fan kan jag aldrig tröttna på det party-tricket!?Vi kan nog göra en samling till dig Carro 😀 Kanskje du ska gjöra trix på vatnet i stellet carro, eller vad tycker du selv ?? vet inte, jag tycker jag är ganska skicklig på land också… 
- 
Jag har nog fler bilder på dina landtrix från Gisslöv Carro… Har även kort på fler som härmar ditt trick… Ska jag posta??:smile: 
Logga in för att svara.