Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH 05
-
EH 05
Publicerad av curry på 28 augusti, 2004 vid 16:07Nu när alla har visat upp sina 05 kites så är det väl nästan bara EH kvar? vad händer i cabarete?
rambo_johnson svarade 21 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
har dom ens nån 05 satsning efter det att självaste Eric Hertzens blev köpt av Best?
-
Svar till:
har dom ens nån 05 satsning efter det att självaste Eric Hertzens blev köpt av Best?
[/ QUOTE ]
just det inget mera EH, i eget namn alltså!
så nästa år kör man ett annat märke…
-
helt rätt hengoman! fan waven håller ju 05standard . ligger så långt före dem andra 04orna i prestanda. vi ser fram emot 06orna istället. peter (stiewie) e säkert redan ute i enquentro o lirar med prototyperna. frågan är väl bara vad som går att förbättra.
-
Svar till:
helt rätt hengoman! fan waven håller ju 05standard . ligger så långt före dem andra 04orna i prestanda. vi ser fram emot 06orna istället. peter (stiewie) e säkert redan ute i enquentro o lirar med prototyperna. frågan är väl bara vad som går att förbättra.
[/ QUOTE ]
Halleluja!
Nu får ni väl ändå ge er… Så mycker lovord över en drake (får man överhuvudtaget kalla en EH för det… kanske nedvärderande *asg*) blir ju fanimej patetiskt.
Jaja… jag har inte provat en EH, men I think U’ve got my point?? -
Waven är sjukt bra, bara att konstatera. Körde 11:an häromdagen, roligaste drake jag provat.
-
jaja eddie . vet att det är mycket hype runt eh. svårt att missa.. men serious gubben, kanske inte helt fel att testa draken som hela tråden handlar om innan man skriver.
-
Waven verkar otroligt fin. Något före sin tid som någon nämnde tidigare. Det är kul att utvecklarna pressar profilerna och tvingar fram extrema egenskaper ut mindre drakar vilket gör dem mer hanterbara. Det vore skönt att slippa släpa runt på en massa stora as.
Så, jag hoppas att EH kommer med en 05a. Förhoppningvis inte för tidigt bara för att man måste släppa en.
-
EH är custom… kommer krakarna på nått nytt så kommer det en modell… inga jävla årstider på dom…..
-
Svar till:
EH är custom… kommer krakarna på nått nytt så kommer det en modell… inga jävla årstider på dom…..
[/ QUOTE ]
HAH wooord
-
Jag har testa, och jag tycker bättre om vad jag kör på nu. För att bevisa det kanske jag ska avslöja att EH ville ge mig bättre deal än vad jag har nu… Men icke!
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det är väll det som skiljer dem då, vilket är bra!
Logga in för att svara.