• mrmille

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 16:31

har dom ens nån 05 satsning efter det att självaste Eric Hertzens blev köpt av Best?

• walle

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 16:39

Svar till:

har dom ens nån 05 satsning efter det att självaste Eric Hertzens blev köpt av Best?

[/ QUOTE ]
    just det inget mera EH, i eget namn alltså! frown.gif

så nästa år kör man ett annat märke…

• curry

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 17:11

fan va illa! Best’s logotype som är så jävla ful.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 17:15

haha, den som väntar på nått gott…

• hengo

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 17:57

man behöver inge 2005 om man äger en Wave…….

• mackan

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 10:52

helt rätt hengoman! fan waven håller ju 05standard . ligger så långt före dem andra 04orna i prestanda. vi ser fram emot 06orna istället. peter (stiewie) e säkert redan ute i enquentro o lirar med prototyperna. frågan är väl bara vad som går att förbättra.

• rambo_johnson

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 13:18

Eric mä för den delen

• eddie

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 17:12

Svar till:

helt rätt hengoman! fan waven håller ju 05standard . ligger så långt före dem andra 04orna i prestanda. vi ser fram emot 06orna istället. peter (stiewie) e säkert redan ute i enquentro o lirar med prototyperna. frågan är väl bara vad som går att förbättra.

[/ QUOTE ]

Halleluja!
    Nu får ni väl ändå ge er… Så mycker lovord över en drake (får man överhuvudtaget kalla en EH för det… kanske nedvärderande *asg*) blir ju fanimej patetiskt.
    Jaja… jag har inte provat en EH, men I think U’ve got my point??

• skanepaul

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 17:32

Waven är sjukt bra, bara att konstatera. Körde 11:an häromdagen, roligaste drake jag provat.

• mackan

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 17:52

jaja eddie . vet att det är mycket hype runt eh. svårt att missa.. men serious gubben, kanske inte helt fel att testa draken som hela tråden handlar om innan man skriver.

• mrmille

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:30

Waven verkar otroligt fin. Något före sin tid som någon nämnde tidigare. Det är kul att utvecklarna pressar profilerna och tvingar fram extrema egenskaper ut mindre drakar vilket gör dem mer hanterbara. Det vore skönt att slippa släpa runt på en massa stora as.

Så, jag hoppas att EH kommer med en 05a. Förhoppningvis inte för tidigt bara för att man måste släppa en.

• niklas82

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:48

EH är custom… kommer krakarna på nått nytt så kommer det en modell… inga jävla årstider på dom…..

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:55

Svar till:

EH är custom… kommer krakarna på nått nytt så kommer det en modell… inga jävla årstider på dom…..

[/ QUOTE ]

HAH wooord

• pepa

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 22:51

Jag har testa, och jag tycker bättre om vad jag kör på nu. För att bevisa det kanske jag ska avslöja att EH ville ge mig bättre deal än vad jag har nu… Men icke!

• mrmille

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 08:08

Svar till:

[/ QUOTE ]

Det är väll det som skiljer dem då, vilket är bra!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.