Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH Beast drar till Habo för test. söndag
-
EH Beast drar till Habo för test. söndag
Publicerad av topy på 8 oktober, 2006 vid 07:42Kom fram och känn o kläm och säg att ni vill prova så ska vi nog kunna hinna.
10:an passar nog bäst idag men 12 går nog också, det ska mojna lite i efterm.
MVH Tomas
076 27 27 776Och mojna gjorde det i slutet..
skotten svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
tack får lånet, hade riktigt skoj med den, får testa en 12a i vettig vind nån gång men jäklar va mycket roligare jag hade på 10an nu
-
AKA_KALLE wrote:tack får lånet, hade riktigt skoj med den, får testa en 12a i vettig vind nån gång men jäklar va mycket roligare jag hade på 10an nu
får hålla med om att det va en rolig drake! tack för lånet topy, gött att man fick kört så pass mycket fast man sprängde ena strutten på sin egen kite! -
Det var kul o höra, hoppas fler vill prova så kanske dom hittar sin bow.
Föresten var det nån av er två som fick med den lilla säkerhets-pinnen som man fäster i kroken så inte chickenloopen krokar ur.?
MVH Tomas -
rätt go faktiskt. känns som en trainerkite ungefär. snabb å man får den lätt dit man vill. Depowern e riktigt go men tycker inte känslan för var kiten befinner sig har blivit ett dugg bättre än på rippern tyvärr. Sen hade jag uselt häng i den men de kan ju bero på att 10 va lite lite för att hänga ordentligt idag.
Men har man inte råd med riktiga grejer så duger dom ju helt klart. 😉 -
Hugo and Ludde are getting a delivery soon I think, order now!
Logga in för att svara.