Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH bow-kite
-
haha ja.. men snart så kommer ett utlägg om att det är vindarna i byarna vid marken och inte vinden som egentligen är… eller nått liknande.. vill se nån hålla en 12 CB i 16 s/m
-
Svar till:
jaja jag vet att g10 är fedt! Men vem tar in eh. Ngn mail adress till den snubben?
alla snackar om epoxy o grejjor man blir så sugen på att sniffa
[/ QUOTE ]
Skaru ha bräda så maila Eric direkt, han e hyvens om än lite förvirad ibland.
-
No-name kiteboards designas av Andrew Johns som även designar brädor till världens bästa kitare Aaron Hadlow.

Peter
-
Nyss hemkommen från Egypten. det var några bow-kites där men många av dem låg ofta i vattnet och verkade ”knäckta på mitten”. Det var sjukt byigt så de verkade trilla ner i vinddalarna och inte lixom hinna repa sig innan vattnet när det kom en ny by. Såg konstigt ut iallafall.
Meeen det kan ju bero väldigt mycket på åkaren åxå. Mark Shinn hade inga som helst problem med sin Crossbow. Han satte alla trick i boken samtidigt som han höll ett öga på dem som var med i Clinic-kursen (tyvärr ej undertecknad).
Monkeykiten visade sig vara riktigt stabil trots de byiga förhålladena och vindregistret förvånade verkligen.

-
Svar till:
Nyss hemkommen från Egypten. det var några bow-kites där men många av dem låg ofta i vattnet och verkade ”knäckta på mitten”. Det var sjukt byigt så de verkade trilla ner i vinddalarna och inte lixom hinna repa sig innan vattnet när det kom en ny by. Såg konstigt ut iallafall.
Meeen det kan ju bero väldigt mycket på åkaren åxå. Mark Shinn hade inga som helst problem med sin Crossbow. Han satte alla trick i boken samtidigt som han höll ett öga på dem som var med i Clinic-kursen (tyvärr ej undertecknad).
Monkeykiten visade sig vara riktigt stabil trots de byiga förhålladena och vindregistret förvånade verkligen.

[/ QUOTE ]
Snygg kite!
Ser grymt fint ut!Peter
-
Svar till:
haha skojjar du.. fenorna e faen de grymmaste jag sett iaf.. inte många som gör likabra fenor faktiskt. jevlit grymma måste jag säga..
[/ QUOTE ]
Dä ä luftbubblor o shit i dem. Ska fixa bilder…
Eller det vill ni kanske inte? -
oki men hur löser man det med frakt mm? Finns det inte ngn snubbe i svea som tar in eh brädor?
-
Alltså, custom brädan finns ju inte förrän du beställt den, alltså går den inte att ta in. Tror det skickas med FedX annars kanske nån ska dit i vinter och orkar släpa. Det finns säkert nån som vet bättre typ Hugo.
-
ok tackar! vet du ngn som beställt en sådan custom bräda`? pris mmm
Hur när man hugo? -
Svar till:
ok tackar! vet du ngn som beställt en sådan custom bräda`? pris mmm
Hur när man hugo?[/ QUOTE ]
prova att skicka ett pm till Rambo_Johnson, du vet den där trevlige killen här på steffo…

-
jag har haft ett par st senaste fick tyvärr smaka på sten i Dalen, men ett pitstop i Cabarete så är den som neues…
Mail Eric direkt en custom går lös på ca 1000 usd ink frakt från Cabarete.
-
Kommer jag lätt fixa inga problem,kan knappt vänta

Roger Ö
Spara nu lite vind till jag kommer hem
Logga in för att svara.