Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH-brada tar en evighet?

• EH-brada tar en evighet?

Publicerad av anonym-anvandare på 18 oktober, 2004 vid 21:18

hur lang tid tar det att fa en EH-brada?

han svarar ju inte ens om man maila och krangligt kommma fram nar man ringer, konstiga signalrer och skit.

hur manga sekundmeter behovs for att plana med 70kg, 126*34 EH och 12kvm high-performance kite med gott pull?

backe svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • luuddee

Medlem
    19 oktober, 2004 vid 08:18

faen inte mycket du.. men du jag ju inte eräkna emd för mycket .. alla telefonledningarna har väl blåst sönder där..

• rambo_johnson

Medlem
    19 oktober, 2004 vid 14:34

Svar till:

hur lang tid tar det att fa en EH-brada?

han svarar ju inte ens om man maila och krangligt kommma fram nar man ringer, konstiga signalrer och skit.

hur manga sekundmeter behovs for att plana med 70kg, 126*34 EH och 12kvm high-performance kite med gott pull?

[/ QUOTE ]

beror på vem som frågar också… du e nog inte den enda som vill köpa en planka

• backe

Medlem
    20 oktober, 2004 vid 07:12

Det kanske tar en evighet, men det är värt att vänta på. Upplevde själv en del flummig korrespondans med Eric men han håller vad han lovar och levererar!

Min EH har liknande mått 125×33 dock väger jag 86 pannor. Brädan planar mycket lätt, sedan är det väl mer fråga om att få ett skönt tryck i grejorna. Ska man sätta en siffra så kanske 8-9 m/s för mig med 12:an.
    Mer intressant är kanske att jag kör den som enda bräda, både i lätt och hård vind, även om jag har en större i garderoben.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications