Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH Downwindtours Inc. Pto Plata
- 
		EH Downwindtours Inc. Pto PlataPublicerad av hugeo på 13 mars, 2006 vid 02:32Ännu en dag med bra fläs, trucken till P.Plata för att hälsa på Dr Spitale + bbq, José Luis på de flesta bildas. Pettux har du hittat din bräda förresten? kitefredrik svarade 19 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
jevla gött e det här nu bär de av till paradise. han e fet den där jose asså.. här e lite andra bilder från ludde 
- 
Tjenare 
 Hoppas ni har det gött i värmen:laugh:
 Jäkligt fina bilder ni tagit men vad är det för drakar??
 Känner inte igen dom men det är väl säkert något nytt märke på marknaden:cool2:
 Ha det bra och visa gärna fler goa bilder ,det värmer upp själen
 Mvh från -5 grader och sol
 Roger Ö
- 
HugeO wrote:Pettux har du hittat din bräda förresten?Borta med vinden, fortfarande. Suck… Tror nån jaevel sitter på den i jungeln. 
 Måste åka med hyresprylar, igår hyrde jag nån Bestboard. Hard as a rock, fy fan sån skit. Jag saknar min polack!
- 
pettux e din bräda blå kanske? eller ljusblå?? JÄVLAR VA GÖTT HÄR E NU snart kommer mer pics. från las teerenas 
- 
Luuddee wrote:pettux e din bräda blå kanske? eller ljusblå??Nae tyvárr, ród med lite blått. Skywalker heter den. Har hyrt F-One brádor från Kitexcite de senaste dagarna. Style 138 var inte så mycket att hurra för men SK8:n e ganska bra faktiskt. Hem imoron… 
- 
okej förr vi hittade en i encuentro fast den var nog ljusblå tror ja.. hmm du får gärna testa min tablas bräda ida om du ska kitea kom bara o fråga.. dock inte låna den för ja ska åka själv med den också. 
Logga in för att svara.