Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH Flat-SLE kite
- 
		EH Flat-SLE kitePublicerad av rambo_johnson på 22 oktober, 2005 vid 23:13Och gör en Flat-SLE kite… hör otroligt lovande ord från den fete i Dominican… http://www.cabareteairforce.com/news/172/ARTICLE/1163/2005-10-22.html Inga block eller skit på bomen, inget taskigt bomtryck, låter det bra? Vi får väl see i Vinter här… patrikol svarade 20 år sedan 15 Medlemmar · 23 Svar
- 
			23 Svar
- 
hahaha ja lite kul är det juh.. men det får fan va bra för att det ska bli nått…. inget kina skit 
- 
bra fet oxå : ”Maco at 70KG was ripping it up, he came in and asked if I wanted a go, I said no man not enough wind, at 110kg I’m to heavy.. he replied, no man try it this thing is very powerful.” 110 kilo cabarete gris, går juh inte av för hackor[/färg 
- 
hahahaha, sjukt att han ändå är på benen efter ha brutit ryggen två gånger, nästan i klass med Pappa Mårten 
- 
Hugo om du tycker crossbow e ful så ska vi inte prata om denna nyhet  
- 
Vad är det med EH och färgkombinationer egentligen? Men…. nu tog du bort bilden?? 
- 
Men varför klagar alla på eh:s färger? 
 Dom e ju sjuuuuktligt cola, RASTA för fan!
 Nästan så att man går över från vindsurfingen bara därför…
- 
Det är 2005 
 Tvåtusenfem alltså
 Gult svart rött och turkos
 Snyggt?Gör svarta istället… de var snygga! 
- 
Om det står EH på den och är sytt av arbetslösa cigarrrollare så är det tydligen OK…. Den 12a Xbow på Habo idag såg stabilt i luften, men jag hade 30% mer waterspeed på min vanilga 12an och måste väga 20kg mer. 
 TW
- 
hehe. 
 jag tycker den är grymt snygg, men det hade inte gjort något om den ”gröna” varit lite mörkare………….
 Hallå, ball med lite knasig färg på kitesen, finns det inga med mönster? 
- 
Svarta kites e väl inte så bra har hört att de bli varma i solen och tar tydligen skada av det  
- 
jo.. naish hade ju porslinsmönster på sina jag tycker ändå att eh 06 har fetaste designen.. 
- 
Brädor ja fråga Chrille kites har jag aldrig varkens hört talas om eller märkt något. 
Logga in för att svara.