Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH kopierar North!
-
jah men kul är det
jag bjuder på en pils nångång… så lättar dina bördor. men det blir ingen jädra finöl
-
Svar till:
Visst är det härligt när vi sitter och leker i sandlådan!!!
Rent sociologiskt skulle det vara intressant att veta vad som händer i människan när den får tillgång till ett forum på nätet.[/ QUOTE ]
hehe så sant så sant. jens
-
Svar till:
Ok jag ger mig. Gött att se att ironin (och förståelsen för den) har spridit sig även utanför Göteborgs gränser…
Däremot ÄR tian den bästa jag kört, men det innebär inte att jag tror att den är bäst för ALLA. Den här EH-hajpen verkar ju gå ut på det.
[/ QUOTE ]
till Peps försvar kan väl sägas att han är en av de få på det här forumet som faktiskt klara av att ge objektiva svar, speciellt bland sponsrade åkare och återförsäljare…
EH kan ju inte ens köra wake-brädor så ska man köra det…
varför kör du själv Jimmy Lewis käre Niklas?
jens in the flens
-
körde best yarga ida on di fookin coast of portugal. rätt ok för wakestyle, långt ifrån andra 04-kites dock, speciellt rhino och fuel. hur mycket bättre är EH wave än yarga?
flens in the jens
-
Svar till:
körde best yarga ida on di fookin coast of portugal. rätt ok för wakestyle, långt ifrån andra 04-kites dock, speciellt rhino och fuel. hur mycket bättre är EH wave än yarga?
du o din jävla röv jens den smakar ju anus..haha
flens in the jens
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
Ok jag ger mig. Gött att se att ironin (och förståelsen för den) har spridit sig även utanför Göteborgs gränser…
Däremot ÄR tian den bästa jag kört, men det innebär inte att jag tror att den är bäst för ALLA. Den här EH-hajpen verkar ju gå ut på det.
[/ QUOTE ]
Fan Pepon du e bara avis för du inte får nån Ehåååbehå
-
Kör niklas jimmy lewis?
Det måste vara nytt sen fem minuter. För när vi var ute idag så var det såg jag ingen jimmie lewis på hans fötter. Finns det nått som du vet på riktigt? -
Svar till:
Fan Pepon du e bara avis för du inte får nån Ehåååbehå
[/ QUOTE ]
Och säg nu till alla varför jag inte får det. Du vet, och jag vet.
Logga in för att svara.