Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH säkert skitbra. Men….
- 
		EH säkert skitbra. Men….Publicerad av skejtar_henke på 6 maj, 2004 vid 21:21Dom är säker fina på alla sätt men vad ni tjatar och promotar dessa drakar. Har ni betalt för att göra reklam eller säljer du dom. Rambo tex…. Bara undrar.. anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
jag jobbar för EH i cabarete, bestkiteboarding är World distrubutor för alla EHs produkter, ja har hand om teamet i Scandinavien. 
- 
Det förklarar ju saken. Trodde du blivit EH-pastor och predikade för oss. Men jag förstår.. Helt ok.. 
- 
ni kan ju ge mr steffo en slant för att ni utnyttjar hans forum på detta skamlösa sätt. jävligt lågt. jens 
- 
 Svar till: 
 ni kan ju ge mr steffo en slant för att ni utnyttjar hans forum på detta skamlösa sätt. jävligt lågt. jens [/ QUOTE ] 
 då skulle han bli rik…
 Eftersom att varenda jävel skriver och pushar för just det märket han/hon använder för det gäller väl inte bara EH….Ge dig nu ”jens”   
- 
Jag kör normalt inte EH men fick testa 12:an i Ljunghusen igår. Måste säga att draken kändes mkt skön och lättkörd. Bra drag, stabil, snabbstyrd och bra lyft. Att det går att flyga med den har väl alla redan förstått efter att ha sett Hugo mfl ta luft… 
- 
va fan hugge har du mutat hela jävla kitesverige eller ? ; ) ? //Pan 
 Ps. skit i steffo och ge bidraget till mig istället så jag kan få ett sånt där spjut som man drömmer om på nätterna… Ds.
- 
intressant att alla pratar om lyftet, går man ut och ser på kajtarna i sverige är detinte så många som vet vad LYFT är… 
- 
Svar till: 
 intressant att alla pratar om lyftet, går man ut och ser på kajtarna i sverige är detinte så många som vet vad LYFT är… [/ QUOTE ] du verkar ju tom veta mer lilla vännen rambo 
- 
jag komma hemmeyt i julit och köra skiten av er, okidoki? lets meeta oss upp i skanör eller var ni brukar gömma er fookin talibans. jag på northet jag lova mina sämsta hoppen kommer vara högret än alla andras bästaste hoppet… jag krossa er, sen alla köra på northet, ok du säga!? 
Logga in för att svara.