Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH stulit logga!
-
EH stulit logga!
Publicerad av jtab på 7 oktober, 2005 vid 14:21Jävla lågbudget mög!
mrmille svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
ta inte illa upp , men inom kort kommer du få typ 1000 svar på denna att det är gammal fisk du tar upp….
-
jag har oxå kännt så, fast då e det alltid nån vänlig själ som utdelar en rejäl head-kick och tar ner mig på jorden igen, så jag inte skall känna mig speciell… nedrans fånig känsla… det bästa är att aldrig dela med sig av alla brillianta idéer man får för att undvika att sådant händer.
personligen har jag hållt en lösning på världssvälten hemlig i två år, för att slippa höra ” det har vi redan testat, funkade inte… ”
-
jaha jag får väl säga det…. du har stulit någons inlägg… från 2003 och ett säkert från 2004 och nu säger du det igen 2005..
gött mos old nooows
-
Jag skrev detta 2003 någon gång efter att Rasmus T såg detta på ett kylskåp hemma hos min pappa.
Som sagt gammal skåpmat är det du kommer dragandes med. -
elektro har faktist stulit eric hertsens namn när dom var på bakfylle semester i västindien för ett par år sedan
-
nej inte du.. jag vet att du är sån duktig data kille som ser att jag tryckte på ditt namn för att lägga ett inlägg men så var det inte utan bara för att snabt kunna svara
-
Svar till:
elektro har faktist stulit eric hertsens namn när dom var på bakfylle semester i västindien för ett par år sedan
[/ QUOTE ]
jag vet hur han känner sig ;/
Logga in för att svara.