Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › El Big Bay…Inget för mesar!
- 
		El Big Bay…Inget för mesar!Publicerad av dalen på 14 december, 2007 vid 20:53Cirkus tycker vissa…jävla vildvästern kan jag lova… 
 Ruben ,Kevin och Aaron försöker göra större och galnare trick hela tiden.
 Byigt,slagit,galet blåsigt och kallt i vattnet men men…så är det här.samhansson svarade 17 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
fan mårten, visste inte att du va på plats redan.. alles gut? samma place, bil etc?? hälsa down-winder-gubbarna och jonas! 
- 
dubsmith;434161 wrote:Jonas! varför har du och basshunter samma halsband!!!?åå vem e du?! 
- 
Jag e kitesurfare som håller till vid sibbarp mestadels, och såg att du va populär på forumet. Och min kompis träffade Basshunter i sommras och han hade samma halsband som du jonas. vad ska jag göra ? 
- 
dubsmith;434165 wrote:Jag e kitesurfare som håller till vid sibbarp mestadels, och såg att du va populär på forumet. Och min kompis träffade Basshunter i sommras och han hade samma halsband som du jonas. vad ska jag göra ?I’m the one and only… Basshunter is the man, men jag har inget jävla halsband! så vad kan du göra? 
- 
Ok good, bra då va det helt fel kille, men visst fan e du rätt lång och smal ? 
- 
dubsmith;434168 wrote:Ok good, bra då va det helt fel kille, men visst fan e du rätt lång och smal ?Vadå lång? 80kg är väl rätt okej å bara muskler såklart 😉 
- 
Ok jag försår. det va inte du vi misstog för basshunter, Jag hoppas inte detta påverkar mitt kommande nyinträde i habo Ljung nu i sommar. För allt i världen när du skriver att du inte vill ha reklam i brevlådan, skriv gärna också att du inte vill ha samhällsinformation. Mvh 
- 
jajajaaaa…. hur vet man vem ”dubsmith” är? du måste har sett mig eftersom du vet att jag är lång & smal å heter jonas… 
- 
ok jag kanske tänker för mkt på din logga lång och smal? 
Logga in för att svara.