Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing el Premiero!

• el Premiero!

Publicerad av manno på 15 mars, 2004 vid 00:41

Gjorde idag min debut i nordjön, Wijk an zee i Holland närmare bestämt. Stadig femnolla och perfekt sideshore med 1-1.5m vågor och 10 grader i luften, inte för att jag på något sätt är duktig på vågridning men det låter ballt =)

smurff svarade 21 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • manno

Medlem
    15 mars, 2004 vid 00:44

Omgivningen påminde väldig mycket om dogge/östra stranden med ett humugust stort koldrivet stålverk i bakgrunden

• manno

Medlem
    15 mars, 2004 vid 00:48

Here we go! Det nya ultraflashiga seglet fungerade över förväntan och drog till sig många blickar (lagom roligt när man ligger i vattnet och plaskar dock). Otroligt lätt i händerna även i dom kraftigaste vindbyarna

• manno

Medlem
    15 mars, 2004 vid 00:54

Dagen slutade dock mindre bra när den jävla mastfotsjäveln (ursäkta) lossnade och det blev en skamfull och iskall simtur på tio minuter in till land.

• endy

Medlem
    15 mars, 2004 vid 07:11

Gött Manno, kul att se holland!!

• smurff

Medlem
    15 mars, 2004 vid 09:19

Gött mos. cool.gif grin.gif Jag visst är det tråkigt när mastfoten lossnar men det händer nog alla förr eller senare.. smirk.gif
    keep it up

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications