Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport El Yaque – hyra grejor?

• El Yaque – hyra grejor?

Publicerad av anonym-anvandare på 11 oktober, 2005 vid 11:34

Hej alla! Jag ska åka till Margarita 2 veckor i januari. Jag tänkte hyra windsurfinggrejor några dagar i El Yaque och undrar om det finns behov av att förboka? Vilket center i så fall? Hur är förhållandena om man är lite ovan? Mvh Martina

supasonic svarade 19 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anna79

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:38

Åkte dit i mars i tron om att det skulle bli billigare att boka där så man kunde deala lite men det var nästan tvärfullt. Fick vänta en dag tills det blev en lucka, så om du bara ska hyra några dar rekommenderas att boka. Vela-centret eller Mistral skulle jag tipsa om, de ligger bredvid varandra mitt i smeten!
    http://www.velawindsurf.com eller http://www.club-mistral.com

Förhållandena är perfekta för nyböjare/ovana. Det blåser stadigt från morgonen men lagom vind för nybörjare sen blåser det upp under dan och blir mer och mer folk på vattnet. Långgrunt och säkert. Varmt och hääärligt.
    Ha så kul smile.gif
    // Anna

• anonym-anvandare

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 13:51

vi ska dit i januari fast 3 veckor, å vi tänkte hyra!!
    ses

• supasonic

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 08:42

Var där förra vintern 2v jan-feb. Jag gick runt och kollade priser och trots att uthyrarna ligger så nära varandra så skiljer sig priserna och de erbjudanden du får. Jag hyrde på club mistral med dealen att jag bara betalade för de dagar jag använt utrustningen under 2v. Det blev 11 dagar… Eftersom vinden var ganska dålig så bytte jag bräda och segel hela tiden. Man kan boka upp en personlig bräda och segel men då får man nog betala för alla dagar, även de man inte seglar.

.s

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport El Yaque – hyra grejor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.