Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › EM Dungarvan 2009
- 
Kul som fan!!! Grattis, skumt med dom där andra rundorna dock…….förmodligen så vann du :cool2: egentligen 
- 
Stort grattis från din hemmaklubb. 
 Vi rullar ut röda mattan till privata svit nästa gång du kommer.
 SCK
 Brigitte & Janne
- 
surfan;587343 wrote:Du är min hjälte fan va göttttt jad tycker det var kul för prinsen hahahGrattis Anders! 
 kommer nog droppa in 6-7 tusingar om ett halvår.Coolt att Prinsen vann. 
 Prinsen vinner å (tror jag) petar ner storBJÖÖRNA till total 2009 4a med ca 2 poäng bakom mig.
 Helt okej
- 
Grattis Anders håller med Mattias skumt med dom andras rundor men du tar dom nästa gång=-) 
- 
MickeÖ;587352 wrote:Grattis Anders håller med Mattias skumt med dom andras rundor men du tar dom nästa gång=-)Myglet har permanentat sig även i Surfbranschen..! Trist och det är ofta dom i toppen som ”blundar” för det verkar det som. Alla utom Baldini då isf. Ska ut o sätta PB med båten nu !! NOT ! BQ fort President now ! 
- 
Grymt Anders! 
 Synd att man missade festen med prinsen, kan tänka mig att han delade ut en och annan jädrigt hård kram =)
- 
KnatteGäst8 november, 2009 vid 14:11tobhed;587373 wrote:Grymt Anders!
 Synd att man missade festen med prinsen, kan tänka mig att han delade ut en och annan jädrigt hård kram =)Är han prins i verkligheten eller varför kallas han prinsen??:wink: 
- 
Gott jobbat Anders GRATTIS!!!!! 
 Du har verkligen fått fart på prylarna nu,det är bara att ta sikte på pallen tills nästa år.
- 
Grattis Anders. Du e en redier pöjk du. Snällt av att släppa The Prince före dig men han räddade livit på mig i Namibia 
- 
Anders!! 
 Vi är nog alla lika mäkta imponerade!! Med risk för att vara tjatig, STORT GRATTIS!!! 6:a på EM är ju himla stort, nu kan du resa hem med en STOR fjäder i hatten och sträck på dig lite extra när du checkar in. Å SurfClub Klagshamns vägnar, säger vi än en gång Grattis!!/ Uffe 
- 
Får väl se om dom kanske kan updatera speedworldcupsidan i år, så att landet som tog mest poäng 2009 kommer i topp 5 iallafall, borde ju bli topp 5 2009 om dom hade flest poäng. ISWC Nations 2009 1. France 
 2. Netherlands
 3. Germany
 4. Switzerland
 5. Greece
Logga in för att svara.