Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › En bild!!
- 
@tobas 354804 wrote: Nej inte har jag glömt det Gurra. Tänker på di varje gång det hugger till i sidan ;-). Biorno vad är du för en prick EGENTLIGEN?? Föddes du på fel sida eller har du bara en säng som tvingar di att vakna på fel vareviga dag ;-)?? / TOBAS down on earth! Du är så jäjä wow wow, du ä så… 
- 
😉 Annars då blire nå surf i Östgötatrakten! Ella sitta ni inne å kela i klubbstuga. Mys mys!! Plocka Lynns från tallisarna och sånt där. Vart har ni gjort av mr M för resten. Inge battles här på länge! Väl därför jag får en släng av sleven 😉 
 / TOBAS
- 
ser mer ut som en V2.. Sånna som ryssarna använde i kriget 
- 
Davids hur är det med Historiakunskaperna?? 
 V2órna användes av tyskarna för att bomba framförallt London!!
 Annars har ni det väl bra downunder antar jaug, ser ju fint ut på bilderna som ploppar upp här då och då.Inte alls avis / TOBAS 
- 
Ja kan påstå att historiakunskaperna är på top. Söp nog bort den biten av hjärnan för några år sedan. Men iofs nu när du nämner det var ju faktiskt på ett musem i München för 1 månad sedan där de hade en V2. Såklart! Jaja, man lär sig (kommer ihåg) nåt nytt varje dag. Jodå The land down under är det inget fel på alls. Ska bara skaffa mig ett par wheels så man faktiskt kan ta sig runt. Tradigt att ta buss och tåg hela tiden:) Tänkte skaffa mig en bättre kamera också så man kan plåta lite kul bilder! To be continued… 
Logga in för att svara.