• biorno

Medlem
    16 december, 2006 vid 01:43

@tobas 354804 wrote:

Nej inte har jag glömt det Gurra. Tänker på di varje gång det hugger till i sidan ;-).

Biorno vad är du för en prick EGENTLIGEN?? Föddes du på fel sida eller har du bara en säng som tvingar di att vakna på fel vareviga dag ;-)??

/ TOBAS down on earth!

Du är så jäjä wow wow, du ä så…

• tobas

Medlem
    16 december, 2006 vid 02:10

😉 Annars då blire nå surf i Östgötatrakten! Ella sitta ni inne å kela i klubbstuga. Mys mys!! Plocka Lynns från tallisarna och sånt där. Vart har ni gjort av mr M för resten. Inge battles här på länge! Väl därför jag får en släng av sleven 😉
    / TOBAS

• gurra_g

Medlem
    16 december, 2006 vid 10:25

@tobas 354810 wrote:

😉 Annars då blire nå surf i Östgötatrakten! Ella sitta ni inne å kela i klubbstuga. / TOBAS

Östgöta is the shit man 😉
    Torsdags va riktigt bra i Glan men annars blåser det alltid lite för lite 🙁

• davids

Medlem
    16 december, 2006 vid 14:49

ser mer ut som en V2.. Sånna som ryssarna använde i kriget

• tobas

Medlem
    16 december, 2006 vid 16:15

Davids hur är det med Historiakunskaperna??
    V2órna användes av tyskarna för att bomba framförallt London!!
    Annars har ni det väl bra downunder antar jaug, ser ju fint ut på bilderna som ploppar upp här då och då.

Inte alls avis / TOBAS

• davids

Medlem
    17 december, 2006 vid 04:01

Ja kan påstå att historiakunskaperna är på top. Söp nog bort den biten av hjärnan för några år sedan. Men iofs nu när du nämner det var ju faktiskt på ett musem i München för 1 månad sedan där de hade en V2. Såklart! Jaja, man lär sig (kommer ihåg) nåt nytt varje dag. Jodå The land down under är det inget fel på alls. Ska bara skaffa mig ett par wheels så man faktiskt kan ta sig runt. Tradigt att ta buss och tåg hela tiden:) Tänkte skaffa mig en bättre kamera också så man kan plåta lite kul bilder! To be continued…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.