Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › En dag i dyngan.
-
En dag i dyngan.
Publicerad av blackadder på 14 augusti, 2008 vid 16:34Jag har ätit tång, druckit litervis med saltvatten och blivit dunkad i ryggen av 3m vågor. När jag kom ner var det 14m/s i medel och solsken. Efter det låg det på 10-11m/s hela dagen. Det är vid såna här tillfällen som jag känner: Fan va gött mä semester!!!!!!!
:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:blackadder svarade 16 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
kan inte mer än hålla med,,det va en av de bästa dagarna på länge,,,sol vind å vatten som en pripps reklam å många glada miner,,nu väntar vi bara på korten,såg att det var ett par som stod på badpiren vid hamnen å plåtade
ger dagen 4 st aloha -
Ja kom igen då! Ös alohas på mig. Jag levererar varje gång. Ver gang! Alltid!
-
Var en nice dag. Kort men intensiv Läjet session. Varför försökt jag köra speed i ett alldeles för choppigt ställe på morgonen för? När min trogna tjej var så fin och bra igen? Ajdå. Men hon var fin på eftermiddagen iaf.
-
@Haze 490397 wrote:
Var en nice dag. Kort men intensiv Läjet session. Varför försökt jag köra speed i ett alldeles för choppigt ställe på morgonen för? När min trogna tjej var så fin och bra igen? Ajdå. Men hon var fin på eftermiddagen iaf.
Jag säger bara viken fan va nice!!!
-
klart en av dom bästa dagarna iår! Då menar jag efter det att vinden vred till väst, då kom nämligen cp-swellsen allan! Feeeta!
-
Jag blir vansinnig!!!!!!! Vem klibbade min nya bil med kalle anka-reklamsticker!!!
-
@debkåusf 490428 wrote:
klart en av dom bästa dagarna iår! Då menar jag efter det att vinden vred till väst, då kom nämligen cp-swellsen allan! Feeeta!
Du, jag looooovar dig att dom swellen inte var som vid 12. Det var riktigt jävla stort kan jag säga!
-
@debkåusf 490445 wrote:
Jag blir vansinnig!!!!!!! Vem klibbade min nya bil med kalle anka-reklamsticker!!!
Det är den där Häjs. Han klibbade min bil igår mä. Som tur är håller klistret äkta Naish-kvalité så dom e lätta å riva bort. Puss
Logga in för att svara.