Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En liten filmsnutt från Björlanda Kile 22 september

• swe227

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 18:43

tackar för underhållningen…trots alla mina misslyckade bodydrags

• Knatte

Gäst
    5 oktober, 2006 vid 18:49
    Swe227 wrote:
    tackar för underhållningen…trots alla mina misslyckade bodydrags
    Du kanske lyckades med någon ? Jag fick bara inte med någon på filmen bara :tongue:

Kanske Lotta har synpunkter på att jag bara filmade hennes misslyckade gippar:grin: Men hon fick till några fina gippar, men dessa kom inte med på bild/film bara 😉

• charl8

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 19:55

Hmmm..kan ju inte se filmen nu när jag sitter på jobbet, irriterande..a040.gif.får tåla mig till i morgon..men det kanske är nyttigare att se dom misslyckade, så jag vet hur jag inte skall göra.. a046.gif

• Knatte

Gäst
    5 oktober, 2006 vid 20:26
    Charl8 wrote:
    Hmmm..kan ju inte se filmen nu när jag sitter på jobbet, irriterande..a040.gif.får tåla mig till i morgon..men det kanske är nyttigare att se dom misslyckade, så jag vet hur jag inte skall göra.. a046.gif

Men du börjar ju bli grym på att få till smileysarna nu i alla fall. Angående gipparna, så tror jag det synns skapligt bra, varför just dessa krånglade lite :laugh:

• charl8

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 23:53

Nu har jag sett den… a100.gif Jag förstår att det inte är så lätt att komma runt i gippen när r…ven..ursäkta, nästan släpar i vattnet…Tack för denna inblick dock i dessa misslyckanden
    Ha en trevlig helg, hoppas du får surfat nåt själv…/Lotta

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En liten filmsnutt från Björlanda Kile 22 september

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.