-
En liten solskens historia
Måste få tacka Henrik på Swell (Naish)

Efter det som hände med min Naish C30 mast var inställningen att aldrig mer i livet köpa en Nasih mast, men tanken på att masten max var använd 5-10 ggr irriterade mig, nä gott folk ett klart garanti fall tog sin början.
Då den förra importören samt butiken jag köpt masten gått i konkurs stod mitt hopp till den nya importören Swell
Efter ett trevligt samtal med Henrik Fahlén lovade han mig att han skulle ta upp ärendet med Naish på Hawaii.
Sagt & gjort skickades en händelsebeskrivning, foto samt kvitto, efter någon vecka kom det ett svar…….. dessvärre ett negativt sådant
, tyvärr förstår jag dem, inte lätt för dem att avgöra vad som är garanti eller åverkan:(Henrik som levererade budskapet verkade ändå sympatisera med mig och lovade en fet rabatt vid köp av ny valfi mast……..den rabatten visade sig vara FEEEEET !

Det tog väl någon sekund eller två tills jag bestämde mig för en Naish Firestick 400 C100 (Powerex),
behöver jag tala om att den ligger bredvid sängen hemma
//Glenn – som vill tacka för ett trevligt bemötande och välkomnar en till trevlig surfshopp i vårt land.

Logga in för att svara.