Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En vänlighetens upplysning om Apelviken på lördag 3/11

• En vänlighetens upplysning om Apelviken på lördag 3/11

Publicerad av sourra på 2 november, 2007 vid 20:24

Imorgon, lördag, kommer hela Apelviken att vara invaderad av utomsocknes besökare som tänker kitesurfa och testa nästa års grejer. Vi har drillat dom i Vikens regler men om man på förhand skulle känna att man är Vindsurfare och inte gillar tanken på 30 kitesurfare så kan man kanske överväga Läjet. Nåväl, vi hoppas på mycket folk och att allt ska flyta på bra, ses amanha!

sourra svarade 18 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:27

hehehehe 09 prylar on show 😀

• surfmeister

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:40

@sourra 426295 wrote:

Imorgon, lördag, kommer hela Apelviken att vara invaderad av utomsocknes besökare som tänker kitesurfa och testa nästa års grejer. Vi har drillat dom i Vikens regler men om man på förhand skulle känna att man är Vindsurfare och inte gillar tanken på 30 kitesurfare så kan man kanske överväga Läjet. Nåväl, vi hoppas på mycket folk och att allt ska flyta på bra, ses amanha!

Ni kanske inte kan fundera på Läjet? Vid NV har Läjet sämre vågor (=bättre för kitare) och det kommer vara få vindsurfare (om någon…) som kommer surfa där. Om ni har för avsikt att vara i Abay och inte Läjet, hoppas jag, med tanke på nordvästlig vindriktning att ni kommer hålla till på södra sidan av viken för att skapa så mkt ordning som möjligt och minska risken för olyckor.

• andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:53

Tjenare!
    Nu har jag varit snäll mot er och lånat ut den gula SUPen er med paddel och allt. Se nu till att inte vara ivägen när jag kommer flygande på premiären med min nya Pro Wave. Läjet blir perfekt för kite i NV-vind.

• sourra

Medlem
    3 november, 2007 vid 00:24

I och med att alla bor i viken så blir det nog så att vi kör där också. Men vi kommer utgå från Södra delen. Om det är några problem går det bra att vädra det med oss som håller till på stranden. P.L.U!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En vänlighetens upplysning om Apelviken på lördag 3/11

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.