-
Ensam i Apelviken?
Ser ut att bli bra surfing i Apelviken på torsdag. Tänkte åka från Göteborg på förmiddagen. Är det någon som planerar att vara ute om man kommer ner mellan 9 och 12 så att man slipper segla ensam.
/Robert
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ensam i Apelviken?
Ser ut att bli bra surfing i Apelviken på torsdag. Tänkte åka från Göteborg på förmiddagen. Är det någon som planerar att vara ute om man kommer ner mellan 9 och 12 så att man slipper segla ensam.
/Robert
Lita på Göteborgarna, vi verkar vara mer fanatiska än varbergsborna själva… eller? (Nu är jag ute på tunn is. Jag vågar nog inte kliva in i klubbstugan på torsdag).
Vi kommer säkerligen ett gäng från Götet! Idel studenter och konsulter som kan ta ledigt när som helst (nja…).
Jag skall skicka ut ett brev till maillistan nu.
Det verkar bli blåsigt men kallt.
Staffan
8 till 10 grader har väl aldrig varit kallt och kulingvarning är ju alltid blåsigt. Vi ses bland vågorna.
/Robert
har också lagt märke till att göteborgare brukar vara bra representerad i varberg??!!
Ses!
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser