Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Erik Fernholm på Gotland
-
Erik Fernholm på Gotland
Publicerad av kristjans på 6 november, 2005 vid 20:03Klippte lite video om erik, en vecka på gotland i somras. Videoen
finns i två storlekar beroende på eran uppkopplinghttp://www.salenskitecenter.se/media/Gotland-large.mov
http://www.salenskitecenter.se/media/Gotland-small.mov
skulle gärna höra hvad ni tycker om klipning, redigering osv
Kristjan
kitemaster svarade 19 år, 5 månader sedan 20 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Hmmm, detta inlägg har nu lästs över 100ggr och ännu har ingen från EH-maffian kommenterat att foil suger.
Intressant…Läcker film, grym åkning!
-
Bra klippt Kristian, annars är det ju en egotripp i kubik!
(Ändå lyckas man nästla sig in 3 ggr.)
-
haha go film.. erik e grymm men kiten är fruktansvärt ful.. nöjd..
-
Svar till:
haha go film.. erik e grymm men kiten är fruktansvärt ful.. nöjd..
[/ QUOTE ]
Tack, nu känns det som vanligt igen…
-
Puuuuh! Jag blev nästan orolig också. Ett tag trodde jag att Skåne blivit erövrat av aliens eller nå’t…. hmmm… come to think of it… snarare att de Aliens som erövrade Skåne för 5 år sedan och gjorde alla till LEI-drones helt plötsligt dragit hem till Pluto igen.
Men nu verkar allt återgå till gammalt välkänt koncept igen. He he.
BTW, kiten är en tidig proto… så designen blir ganska annorlunda i final-versionen. Fast jag antar att det inte var grafiken som triggade.
/Kaj(Tech)
-
Aha, så det är det som är knepet för att få positiv kritik på Steffo? Klippa in en EH-kite någonstans i bakgrunden i 0.5 sekunder så blir alla glada.
Jamendåså, det är ju lätt fixat. Är det ok om vi återanvänder samma klipp igen i nästa film?
/Kaj(Tech)
-
sluta grina.. den var ju hur bra som helst!
Hittils har vi ju bara sett skit så inte konstigt att vi har klagat.
Verkligen jätte kul för er att någon har lyckats åka bra med de där tygstyckena.. Det är ju på tiden tycker man. -
Svar till:
sluta grina.. den var ju hur bra som helst!
Hittils har vi ju bara sett skit så inte konstigt att vi har klagat.
Verkligen jätte kul för er att någon har lyckats åka bra med de där tygstyckena.. Det är ju på tiden tycker man.[/ QUOTE ]
instämmer
erik är fan grym
Logga in för att svara.