Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Erik Fernholm på Gotland

• rambo_johnson

Medlem
    8 november, 2005 vid 00:55

hah Erik är j uEH teamrider för fan, han kör bar afjoll för att han får betalt det har han själv sagt

• pjoter

Medlem
    8 november, 2005 vid 09:29

om han bara byter för att få betalt så borde det väl betyda att han tränar på EH då ingen ser på? Då han helt klart e duktig på att köra foil och att man åker bäst på drakar av ungefär samma karaktär som man är van vid så kan inte jag komma fram till nån annan slutsats än att EH drakar beter sig som foils.

• matthias

Medlem
    8 november, 2005 vid 10:01

anledningen till att ingen skriver nått e väl för att filmen e rätt intetsägande och mediåker på alla sätt. De e ju inte direkt så att foilfamiljen har fått något sagt med att erik kan göra lite loopar och hoppa lite med en foil. Jag skulle nog vilja säga, va de allt ni hade att komma med?

• cortex

Medlem
    8 november, 2005 vid 10:32

Svar till:

anledningen till att ingen skriver nått e väl för att filmen e rätt intetsägande och mediåker på alla sätt. De e ju inte direkt så att foilfamiljen har fått något sagt med att erik kan göra lite loopar och hoppa lite med en foil. Jag skulle nog vilja säga, va de allt ni hade att komma med?

[/ QUOTE ]

Hi hi, du är allt en liten patetiskt förutsägbar rackare du. ”Maaaaammaaa (eller flå’t; Raaaaamboooo)… han tog min kaaakaaa. *Buuäähähähähäää*”.
    *ROTFL*
    Tack för att du gav mig ett så gott skratt. Härligt att man iaf fortfarande kan lita på dig Matthias af Junstörp. laugh.gif

@Hugge: Å fanken, jag trodde att man iaf var tungen att ha åtminstone *en* pryl i sin utrustning med en EH-logga på sig för att vara en EH-Teamrider. Erik har inte en EH-pryttel kvar så han måste verkligen göra bra reklam för dig. Snacka med honom igen och hör vad han har att säga om de nya FS-kitesen. Eftersom du är bra polare med honom lär han ju vara ärlig. Sedan kan du skriva vad han sa här på Steffo.

@pjotr. He he he he. Nice one. cool.gif

/Kaj(Tech)

• jacko

Medlem
    8 november, 2005 vid 11:03

*whatever*

• rambo_johnson

Medlem
    8 november, 2005 vid 11:24

ha nvrider sig på natten bara för han kör foil, mardrömmar om bridles, tror max han kör ett år till på madrasserna

• cortex

Medlem
    8 november, 2005 vid 11:39

Men Hugge, inte visste jag att du låg och kramades med Erik på nätterna? Jisses. smirk.gif

Lugn bara Hugge. Du har ju anammat SLE’s, vänta bara tills pappa EH börjar gilla foils och dra i dina ”puppet-strings”; då ändrar du garanterat åsik lika snabbt som ang. SLE’s. *garv*

/Kaj(Tech)

• matthias

Medlem
    8 november, 2005 vid 11:44

Inte mycket till ord från dig som brukar skriva mycket och bra. Men på fullt allvar, jack e tråkigt, tråkigt väder, tråkig åkning och en helt vanlig klippning. Om de va ett av era sätt att slå ”oss” på fingrarna så va de ju faktiskt rätt mediåkert. men de e klart, eftersom ingen kan åka ordentligt uppe i stockholm e detta kanske jättebra. Sen att ni fortfarande gråter över den här ”fejden” e ju bara sorgligt. Det va kul å tracka er ett tag men nu pallar man inte längre. / KUNG Matthias Af Junstörp ps. All cred till alla er som gjort filmen osv, det är alltid kul med film varesig det är bra eller dåligt.

• monkey

Medlem
    8 november, 2005 vid 12:16

Svar till:

det är alltid kul med film varesig det är bra eller dåligt.

[/ QUOTE ]
    Jamen då så… <-FILM->

OBS Känsliga varnas… både åkare och filmare är tyskar…

• melker

Medlem
    8 november, 2005 vid 12:18

hahhhah Mattias upgraded to war veteran.

• cortex

Medlem
    8 november, 2005 vid 12:55

Jo, men idag är jag uttråkad. Och lite kul blev det ju iaf tack vare att du pitchade upp bollen så fint.

Visste inte att jag hade en kvalitetsförväntan på mina inlägg. cool.gif

Nästa filmidé som jag ska försöka lansera till Kristjan är en special-feature där vi tar en grym (enligt Stockholmsmått mätt) kitesurfande Östermalmsbo och filmar när han efter 4 års stenhård träning lyckas komma upp på brädan för första gången. Givetvis kör han med det senaste, dvs en ARX 21.5’a och en 5’3″ TT från -02. Å kom sen inte och säg att filmerna från ostkusten inte är hardcore. cool.gif

(För att vara allvarlig en liten, liten stund. Filmen med Erik var absolut inte till för att ”slå någon på fingrarna” etc. I mina ögon finns bara ”vi och dom”-grejen mellan foil och LEI på forum som detta. Ute på spotsen har jag fortfarande aldrig sett till något sådant, vare sig i Sverige eller utomlands.)

/Kaj(Tech)

• davids

Medlem
    8 november, 2005 vid 13:03

Håller med Ludde. Erik verkar vara en skön pajsare och duktig åkare men HELVETE vailken ful drake cool.gif

och matthias, du ska inte kasta pil när du ligger i kuvös

• gogga

Medlem
    8 november, 2005 vid 16:02

Svar till:

Jamen då så… <-FILM->

OBS Känsliga varnas… både åkare och filmare är tyskar…

[/ QUOTE ]

Haha, jääävlar vad sunkig film….

• mav

Medlem
    9 november, 2005 vid 10:18

Svar till:

hah Erik är j uEH teamrider för fan, han kör bar afjoll för att han får betalt det har han själv sagt

[/ QUOTE ]

hehe.. konstigt, kommer jag inte ihag…
    hellre mardrömmar om bridles som gar o laga pa tre sek än om sprängda tubes o paj duk. fördelarna med FS kites är manga o goa, hoppas skanepagarna inser det snart. vet inte vad jag kör pa om ett ar men förhoppningsvis är det lika överlägset da som nu =)

matthias – det var inte det Bästa vi hade att komma med… det Var 18ms i tva dagar. sa i de förhallanden kan man inte visa Allt. chill mään, jag satt inte o klagade pa danmarkfilmen bara pga att du inte satt moben eller F16 du försökte dig pa… soo chiilllpill, det e bara en helgfilm o inte en attack mot EHare(savida ni självmant inte känner er hotade =))

för er andra som undrar är nästa prototyperna mkt bättre o goare än den jag körde med i filmen =)

• kitemaster

Medlem
    15 november, 2005 vid 21:54

Jag tror det som skiljer erik från många är att han inte är en dryg kitesurfare. Därför gillar många honom. Det verkar vara det svåraste att konkurrera med (iaf här på forumet).

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Erik Fernholm på Gotland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.