• Publicerad av nanna på 27 maj, 2004 vid 11:27

Med de Baltiska staterna inträde i EU underlättas handeln ju mellan oss och dom. Nån som vet hur priserna på surfprylar är t.ex. i Estland?

endy svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 maj, 2004 vid 12:45

Priser på inhmeska produkter är väldigt låga. Kvalite på de vet ej… På Andra produkter som Naish, neil pride osv är priser som hemma
    mvh

• juan

Medlem
    27 maj, 2004 vid 12:46

Haller med föregaende inlägg. Själv bor jag i Tjeckien och här kostar en Fanatic-bräda ganska exakt lika mycket.

• mickez

Medlem
    27 maj, 2004 vid 14:29

går det o surfa i tjeckien? smile.gif

Har däremot hört att det finns nice nice sandstränder med vind o vågor i Polen..nån som vart där?

• juan

Medlem
    27 maj, 2004 vid 14:44

Det går fint att surfa i Tjeckien! mad.gif Inget hav, men ett par fina sjöar. I Polen är det lätt hänt att bli av med sina grejer har jag hört.

• juan

Medlem
    27 maj, 2004 vid 14:59

Lite billigare blir det faktiskt. 8500:- för en Fanatic triple-x i Tjeckien.

• Knatte

Gäst
    28 maj, 2004 vid 04:41

Jag var där för 2 år sedan och då var pristet det samma som i sverige.
    Den stora skillnaden var att det var samma pris i Estländska kronor, som i svenska kronor…. = Det var betydligt billigare i och med att den estländska kronor hade ett lägre värde. Hur det är med Euro och nutiden vet jag inte tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 maj, 2004 vid 23:20

Brukar vara i pärnu i södra Estland nån gång varje sommar. Priserna är i stort sätt samma som hemma, så de går inte och fynda där inte.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 maj, 2004 vid 02:08

Jag har faktiskt funderat på att göra en utflykt till Estland. Någon som vet om det finns det bra förutsättningar för windsurfing eller surfing där?
    /Simon

• zim

Medlem
    29 maj, 2004 vid 07:29

Titar man på karta så borde öarna Dagö och Ösel kunna bjuda på god surf.

• guran

Medlem
    29 maj, 2004 vid 07:33

hur är det med vind o stränder? såg på ngt reseprogram att dom har hur långa o vita stränder som helst! ngn som provat o ev kan rekomendera ngt?

• ollefax

Medlem
    29 maj, 2004 vid 07:44

Jag har letat efter vindstatistik, men aldrig funnit något över de baltiska länderna. Men vita sandstränder finns det, sen är det väll lite varmare på sommaren än här hemma i svedala. Man kan ju bo billigare oxå. (man är ju fortfarande student) Försökte fråga på ett Litauiskt surfforum om vindstatistik en gång, men de sa bara att de trodde det var bättre i sverige. Men jag har lagt in Klaipeda,litauen på min windguru sida för att hålla lite koll och än så länga har de visat lite bättre än här.

• endy

Medlem
    30 maj, 2004 vid 09:33

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.