• Publicerad av mickemoose på 24 juli, 2004 vid 07:12

tjena, jag ska till estland och jag undrar om man får ta brädan på taken på båten? den sticker ut lite grann.det gör ju inget att den sticker ut där fram eftersom motorhuvet är där om ni förstår vad jag menar. så vad tror ni!? får man eller ej? sen undrar jag om det finns nå bra spots där? skicka länk där man kan läsa eller berätta av egen erfarenhet!¨
    /micke

voodoo svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • voodoo

Medlem
    24 juli, 2004 vid 07:16
  • mickemoose

Medlem
    24 juli, 2004 vid 07:22

fattade inte mkt!?:P

• voodoo

Medlem
    24 juli, 2004 vid 07:37

Om du kollar länkarna på filmerna så ser du vad ställena heter!
    Och ser du sedan på filmerna så ser du att det går bra att segla där och spotsen verkar helt OK!
    Skulle inte tro att det skulle vara ngt problem att ta med sig grejerna på taket wink.gif

• ola_p

Medlem
    24 juli, 2004 vid 08:14

Oftast så är färjan dyrare om bilen blir över två meter hög, vet inte hur det är med estlandfärjan dock.
    När vi åker till dk kommer vi lasta in tackräcken och brädor innan vi rullar på färjan och på så sätt spara en hygglig slant…

• mickemoose

Medlem
    24 juli, 2004 vid 08:40

e du säker på att gränsen är 2 meter? detta kanske är 170 max! så då kostar det inget extra?

• voodoo

Medlem
    24 juli, 2004 vid 08:48

ring och fråga där du köper biljett till färjan vad det är som gäller!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications