Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ett bra flygbolag går i putten
-
Ett bra flygbolag går i putten
Publicerad av sourra på 29 oktober, 2008 vid 08:05Sterling, ett av få flygbolag som erbjudit möjligheten att ta med sig mycket baggage för en liten peng, går i putten. Skit.
skotten svarade 17 år sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Tur man inte beställade biljetter hos dom. Surt om man bokade biljetter igår och betalde. Lider med alla dom som gjorde det och inte får några pengar tillbaka…
-
ahhhh vad surt… Tur att det inte var längre då och dyrare..
-
Sant! Nu har jag suttit en timme i tfnkö för att få reda på ifall min Norwegianbiljett gäller eller ej. (För dom köper i sin tur tjänsten flygning utav Sterling).. Men det löser sig, i värsta fall får jag en dag att få nått gjort gratis 🙂
-
Tråkigt, läste det i diverse tidningar i morse. Tur easyjet finns kvar i alla fall. Ryan undviker jag helst
-
Det är dags för de reguljära tröttmössorna att göra det möjligt att förbetala extrabagage i samband med betalning av resa. Den godtycklighet som råder nu gör mig galen och får mig att föredra Ryan framför TAP – och så ska det inte vara.
-
FAN. Jag hade en gratis tur/retur biljett med dom inom europa tillgodo…
-
Köpte 2st biljetter igår till Paris med Sterling för 4100kr.
-
ahh no lidde.. crap man that sucks… does this mean our romantic naish weekend at disneyland is off? 🙁
Logga in för att svara.