• eurosport

Publicerad av sirgomez på 4 augusti, 2003 vid 05:37

nån som har spelad in på lördagkväll den halvtimme kitandet som kom på eurosport. det var nån snack om att 2 svenskar var med (en okänd namn som börjar med hugo tror jag wink.gif)
    grattis till dig. kanske man kan låna eller kopera bandet-den var rätt juste gjord! och bra förklarad! jag hoppas att nån tryckte på REC!

sirgomez svarade 22 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 07:06

med tanke på alla filmsnuttar som cirkulerar här på steffo verkar det finnas en grym kompetens när det gäller omvandling av videoformat etc. Någon kunde kanske lägga upp inslaget här. Hur svårt kan det va?

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 07:35

Inslaget kommer i repris nu på onsdag kl 8,30, programmet heter yoz och går som sagt på eurosport. De é bara å ladda videon. Erik grin.gif

• sirgomez

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 08:46

tyvärr så har jag ingen video – darför tänkte jag om nån har det eller ännu bättre kan omvandla den till en datorläsbar videofilm – jag skulle uppskatta det!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications