• hengo

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 07:46

Du tjänar in att slippa tiden på typ en halvtimmes kiteande, i och med att du slipper bodydraga tillbaks till brädjäveln hela tiden

• erika

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 10:00

kop slingshots wakeboots!!, hur skona somhelt o svinlatt att satta pa sig, dom har snorning sa nar man snor upp dom e de jattelatt att satta pa sig dom, o nar man drar at hart sitter dom bra, brukar ha 39 i skor o har 39 i wakebootsen=perfekt!!

http://buyslingshotsports.com/wake/2008_wake_boots_pbfloyd.htm

• ziik

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 10:42

lurar på d2or faktiskt…

• neven

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 11:36

Ja, dom ser schyssta ut. Jag vet inte varför riktigt bara, men jag är inte nån jättefan av closed-toe…

• ziik

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 11:44

mögel…

Dom asen torkar ju aldrig! Annars gillar jag det, snowboardkänsla…

• erika

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 16:27

slingshotsen moglar inte for dom har en innersko man kan ta ut som ett par snowbardskor nar man ska torka dom!!!

• ninoh

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 22:00

vad är fördelarna med closed toe igentligen, förutom att det borde bli varmare på höst/vinter. är inte risken stor att man fuckar tårna, speciellt om man inte snörat åt toktight om man landar hårt?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications