Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 chilli Vs compstyle

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    16 september, 2005 vid 08:03

undra vem som är mäst pojk, en utan fjun på pungen eller en med grin.gif

jeje..alla upplever saker å ting olika, byt ner dig till mindre prylar så kommer du känna skillnaden.

• judo-freddan

Medlem
    16 september, 2005 vid 08:28

Jag kör f n på en compstyle 258. Tror det är en -03a. Det är i alla fall den med orange/svart grafik på och den riktigt feta ducktailen. Det jag kan säga om den är:

*riktigt stabil vid icke planande moves, mer stabil än min Cross 140 var. Inte fel vid w-skippers o dyl.
    *Ducktailen + rätt så ordentlig rocker ger en ganska trögplanad bräda med låg toppfart
    *ducktailen är nog helt underbar när man lär sig vulcans och andra baklängesmoves. Gör inte såna själv men har hört många säga det.
    *Rockern gör att den faktiskt är ett riktigt bra alternativ i lättvinds-vågsegling. Svänger helt ok och hoppar bra.

• niklas_s

Medlem
    16 september, 2005 vid 12:11

jaja. de viktigaste e ju att man får segla på nån bräda över huvud taget å inte behöver gå å vänta på sina prylar da ut å da in. håller du inte me mig där john? hört att du köpt på dig master man kan lita på också? bra jobbat, hejja udéns cool.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    16 september, 2005 vid 15:36

Ta de lungt med vad du skriver..
    Men jag håller med dig, å förknippa inte mig med UdensSport igen, det är historia.

Å masten har jag fått en ny, jävligt mycket fortare än förväntat..Walens skötte mastbiten snyggt å snabbt, precis som det skall gå till.

Den dagen du lägger ner med dina balett trick kommer du oxå få testa va dina super grejer går för.

• ian

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:56

åååh, intriger, sånthär gillar jag gubbar, hetshets wink.gif

ps. nikke, rambo sa att din mamma är tjock.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    16 september, 2005 vid 16:33

grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 chilli Vs compstyle

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.