Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › F2 chilli Vs compstyle
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst16 september, 2005 vid 08:03undra vem som är mäst pojk, en utan fjun på pungen eller en med
jeje..alla upplever saker å ting olika, byt ner dig till mindre prylar så kommer du känna skillnaden.
-
Jag kör f n på en compstyle 258. Tror det är en -03a. Det är i alla fall den med orange/svart grafik på och den riktigt feta ducktailen. Det jag kan säga om den är:
*riktigt stabil vid icke planande moves, mer stabil än min Cross 140 var. Inte fel vid w-skippers o dyl.
*Ducktailen + rätt så ordentlig rocker ger en ganska trögplanad bräda med låg toppfart
*ducktailen är nog helt underbar när man lär sig vulcans och andra baklängesmoves. Gör inte såna själv men har hört många säga det.
*Rockern gör att den faktiskt är ett riktigt bra alternativ i lättvinds-vågsegling. Svänger helt ok och hoppar bra. -
jaja. de viktigaste e ju att man får segla på nån bräda över huvud taget å inte behöver gå å vänta på sina prylar da ut å da in. håller du inte me mig där john? hört att du köpt på dig master man kan lita på också? bra jobbat, hejja udéns
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst16 september, 2005 vid 15:36Ta de lungt med vad du skriver..
Men jag håller med dig, å förknippa inte mig med UdensSport igen, det är historia.Å masten har jag fått en ny, jävligt mycket fortare än förväntat..Walens skötte mastbiten snyggt å snabbt, precis som det skall gå till.
Den dagen du lägger ner med dina balett trick kommer du oxå få testa va dina super grejer går för.
-
åååh, intriger, sånthär gillar jag gubbar, hetshets
ps. nikke, rambo sa att din mamma är tjock.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst16 september, 2005 vid 16:33
Logga in för att svara.