-
Fågelöudde söndag 19/7
Surfar på Fågelöudde på Lidingö imorgon em. Nybörjare och är jättetacksam för sällskap. Håller på att lära mig att surfa med selen så det vore skönt att ha lite andra surfare runt sig. /A
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fågelöudde söndag 19/7
Surfar på Fågelöudde på Lidingö imorgon em. Nybörjare och är jättetacksam för sällskap. Håller på att lära mig att surfa med selen så det vore skönt att ha lite andra surfare runt sig. /A
På måndag finns det nog ett gäng vid Brevik, Åkersberga, men du får väl kolla vad som skrivs i de andra trådarna (om det ser hyggligt ut i Brevik så åker jag dit).
Jag var ute och tittade vid Tyresö igår men det var inte ostligt 7-10 som smhi sa……Åker ut idag igen och tittar. Kanske prövar fågelöudde om det är fler som ska dit….Mvh Urban
Tack för infon!/A
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fågelöudde söndag 19/7
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.