Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 aug
- 
		Fahléns 2010 Naish-demo Varberg 29-30 augsourra svarade 16 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 32 Svar
- 
Jag kommer, ska bli kul o se om naish existerar i verkligheten, så mycket pimpning o snack på steffo. Man kanske blir omvänd:) 
- 
debkåusf;570789 wrote:Jag kommer, ska bli kul o se om naish existerar i verkligheten, så mycket pimpning o snack på steffo. Man kanske blir omvänd:)Ja, passa dig…. 🙂 
- 
Äh, lättvind ju. Jag kör bara när det är gult! 😉 (egentligen är jag bara bitter för att jag ställt till med kräftskiva och måste rodda hela dagen) 
- 
Funderat på det men det blir jobbigt att förklara när man åker på den igen sen. 
- 
Någon från Göteborg som ska ner i helgen och kan tänka sig att ta med sig en bräda från Falle? //Henke 
 0704 672144
- 
Topp sourra! Det finns en 132cm Haze hos Falle. Ring mig i helgen så kommer jag och plockar den när det passar dig. Jag har mailat Falle om att du plockar med dig brädan till GBG. Tack! // Henke 
- 
Inga problem. Mitt nummer finns om du kollar på min profil under personlig info om du skulle behöva ha tag på mig dessförinnan. 
- 
Yann;571043 wrote:Funderat på det men det blir jobbigt att förklara när man åker på den igen sen.fan man skall akta sig för sådant skit! Fester skall man gå på inte anordna.. 
- 
Tack alla som hade möjlighet att prova Naish idag!!! Sweet med vind och sol. Imorgon är vi på stranden vid 11.00. 
- 
Här är lite pics från dagen. 2010-skiten ser riktigt bra ut. 1. Landmärket 
 2. Helix 9
 3. Helix 12 och Torch 11 fick stanna på land tills vinden stillast sig lite
 4. Thörn och en darksidesnubbe som var jäkligt het på Torchen.
 5. Helix 9 sedd från sidan
 6. Torch 11. Thörn hade såklart riggat helt galet så det blev till att dra om 3 av 5 linor.
 7. Cult 9m 2010
 8. Torch 2010 – precis så fet som man kan förvänta sig
 9. Torchen och darksidenissen
 10. Nils fortsätter sin strapsbojkott trots slitna inserts på sin twintip.
- 
1. En av de nya Global-vågisarna 
 2. Das reference
 3. Nya Helixen i profil – mer C-formad än torchen
 4. Vågis från Imagine
 5. Nevich smeker en Imagine
 6. Osså baksidan
 7. Fenor modell stylish
 8. JW njuter av Varbergsregnet
Logga in för att svara.