Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Falsterbo imorgen?!
- 
		Falsterbo imorgen?!Publicerad av lolk på 16 maj, 2009 vid 13:19Hey tænkte på at køre til Falsterbo imorgen.!? Er der andre der skal der til? 
 Har aldrig været der før nemlig:cool2:Mads Surf´s Up falsterbo svarade 16 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Tjena, va där idag. Förutom duggregnet var det en skön session. Vet inte om jag orkar köra imorgon men jag kan kolla vinden, bor nära. Hör av dig om du ska hit: 
 0733 90 45 07
 mvh Seb
- 
Ge gärna en update imorgon här så joinar nog jag också på en liten runda… 
- 
Okay:) Jeg tror det bliver godt kl12 og efter. så vi ses da derude;) 
- 
- 
Ser ut att vara bra mellan 12-17. Ska försöka- Intill FB Kanelen. T 
- 
TomW;547137 wrote:Ser ut att vara bra mellan 12-17. Ska försöka- Intill FB Kanelen.T Parkvägen? ….eller falsterbo? Kommer också vid 12. 
- 
Jeg tager til falsterbo ved 16 tiden – der kommer lidt mere vind der! Seb -> frisk?? C 
- 
vi drar ner om en timme för lite najs häng.. vindne kommer nog lite senare så de blir nog en najs dag!! 
- 
Kolla vinden precis och den är ganska svag, varierar mellan 5 till 6 m/s. Johan W har iaf rätt att det kommer bli en skön dag för det är kanonväder. Tjena Christian, jo jag har haft exams så har inte haft tid för kite. Blev klar i fredags så nu är det lungt :). Jag kan skicka ett sms runt 15.00 tiden angående vind. Vi ses! Ha de fett! 
Logga in för att svara.