Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Falsterbo/Ljunghusen imorn 11/4
-
Falsterbo/Ljunghusen imorn 11/4
Publicerad av skate_1_boy på 10 april, 2009 vid 16:48Ser ut att bli bra vind imorn, tänkte kanske dra till Ljunghusen, någon som ska dit, var är det annars som gäller?
jessmn svarade 16 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
You missed it today. kanon storkite dag. Blir bra imorn. Jag kör ner till FB piren- mindre folk.
-
Jag provar Falsterbo imorron har inte varit där innan.
Ses Jessica
-
Jag kommer ner till PV imorgon (igen).. det var sjukt gött idag!
-
Jag är halv dansk….känner inte till svenska spot
PV är det pistvakt??:-))
-
skate_1_boy
Gäst10 april, 2009 vid 21:53storvägen längst ner håller jag till… kan nog inte vara där förens vid ca klockan 1
-
ok its on tomorrow, looks like the southwest is the best bet, Jess gimme a call tomorrow and I will give you directions.. there is talk of barbeque beer and tents as well… I will bring all the boards I can so we can all have a mess around, its a great spot to get your technique down.
-
Jessmn;539949 wrote:Jag är halv dansk….känner inte till svenska spot
PV är det pistvakt??:-))
jo eller pølsevakt 🙂
PV = parkvägen, ljunghusen.. se klistrad tråd i forumet om hur/var man får köra -
Ok jag är blond och har en röd peugot:-)) ringer dig imorron Tony…tack
-
Du är blond och kör peugot, MEN är du snygg, det är det som alla undrar…..
-
– Är du?
Vet i o f s inte varför det skulle vara relevant, speciellt inte när man ändå har en gummihuva och heltäckande dräkt vid den här tiden på året;-) jag går ellers upp i vad
för kite man har…Jess
-
all surferchicks are hot anders.. : ) anyway its been ages since we saw you surfing, come check her out yourself and do some riding today
-
skate_1_boy
Gäst11 april, 2009 vid 21:33skotten;539988 wrote:all surferchicks are hot anders.. : ) anyway its been ages since we saw you surfing, come check her out yourself and do some riding todayshe was hot^^
-
Tack för idag:-)..gick inte så bra för mig men skal nog få lärt att kite på vågor en dag.
Alla var hjälpsamma och trevliga som alla kitesurfer är:-))
Hoppas att vi ses snart igen kommer helt säkert att prova Habo Ljung…
Ses Jessica
Logga in för att svara.