Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FAN i HElvete vad kasst det var idag, IGEN.

• larssa

Medlem
    19 april, 2007 vid 22:37

Nice Mårten =)

• tom-tom

Medlem
    20 april, 2007 vid 07:34

Varför lever jag i töntstockholm? Det bor faan en skåning i varje surfare.

• hugeo

Medlem
    20 april, 2007 vid 08:02

Gött, fast ser ut att va för mycke på Väst, Hallara kan bli galet fint på NV

• sidpiraya

Medlem
    20 april, 2007 vid 13:58

SAtan i gatan jag ska tror bestämt det är dax att säga upp sig, skilja sig, och flytta till DALEN.

• snoken

Medlem
    22 april, 2007 vid 01:05

Du e inte bara Pappa, prins,Du e KUNG Mårten. (vet c filip om det?)

• gh0st

Medlem
    22 april, 2007 vid 18:47

Alltså, snacka om höjd… hats off.

• fredde-k

Medlem
    23 april, 2007 vid 07:30

Nice Mårten…..
    Fina bilder som vanligt

• nic

Medlem
    23 april, 2007 vid 07:55

Kan fan inte låta bli. Här är varför man inte ska lyssna alltför noga när konkurrerande intressen recenserar konkurrenter. Så fel det kan bli…

konkurrent om Ozone Light 7 wrote:
    …vad gäller hur man kunde hoppa med den så fungerade de inte alls jag satsadehårt på att hoppa men fick itne alls ngn höjd ännu mindre häng trots att jag ändrade på depowern…

martenhopparhogt.jpg

Men jag önskar lycka till med den nya shoppen i alla fall förstås 🙂

nic

• samhansson

Medlem
    23 april, 2007 vid 08:14

nejnej nic det är en v19 mårten hänger i.

• sidpiraya

Medlem
    23 april, 2007 vid 08:21

Finns bara två kites som klarar den höjden måste vara v19, för inte har han kommit över en liftass 2012:a?

• qq-57

Medlem
    23 april, 2007 vid 08:55

@nic 378459 wrote:

Kan fan inte låta bli. Här är varför man inte ska lyssna alltför noga när konkurrerande intressen recenserar konkurrenter. Så fel det kan bli…

martenhopparhogt.jpg

Men jag önskar lycka till med den nya shoppen i alla fall förstås 🙂

nic

Pretty damn right, but I guess those who think a little don’t care about what is written in message boards and rather try the products themselves. Anyways, it is neither very fair, nor very smart to write shit about your business rivals, I didn’t like that one as well.

• hengo

Medlem
    23 april, 2007 vid 09:02

Skulle vilja säga att det där kan inte vara någonting annat än ett liftasshopp. Förmodligen 2012 men skulle kunna vara årsmodellen tidigare också. Faen, trodd ejag var den enda med 2012an hitills.. snart kör väl alla dom…

• samhansson

Medlem
    23 april, 2007 vid 09:11

@sidpiraya 378469 wrote:

Finns bara två kites som klarar den höjden måste vara v19, för inte har han kommit över en liftass 2012:a?

där har vi det, liftass 2012 var det

• luuddee

Medlem
    23 april, 2007 vid 13:15

det var jag som skrev att det itne gick att hoppa med den och det gick fan inte när jag testade förra året nät jag testade kitesen hoppade jag sjukt bra med dem men de kites jag testat iår har jag itne alls kunnat hoppa med. men det kan ju varit att den va ny och helt felriggad men men som sagt jag testar gärna igen så ska vi se…. OCH förresten var jag iten konkurrent när jag testade kitesen utan testade för att bli teamåkare….

• gurra_g

Medlem
    23 april, 2007 vid 14:41

Måste ju ge det lite tid innan men hittar tajmingen… Kunde inte alls hoppa bra med mina nya ozone sports första gångerna men efter 2-3 gånger fick jag in tajmingen och nu hoppar jag högra o har bättre häng med mina sports en vad jag hade med mina rippers… Har bara kört lighten en gång o då tyckte jag den var jätte svår att hoppa med men det ser ju ut som att man kan hoppa bra med den också…

Hade svårt att hoppa bra med rippern också i början men efter ett par dagar så hittade jag tajmingen och då fick jag till bra hopp med den också… Så jag tror det tar ett par sessions innan man lär sig kiten… i alla fall för mig…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications