Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fan – kylan håller i sig även denna helg…

• patrikol

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:04

Ja fy faen Stellan vi får helt enkelt gå igenom våra frustrationer över någon öl någon kväll! Säger till Henke så styr vi upp något! wink.gif Kanske kan några tjejer trösta oss? förlåt blush.gif er smile.gif

• pjoter

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:08

ut å lek i all snö istället! e ju flera cm, fjällkänsla i skåne.

• patrikol

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:14

Ja får väl se om det håller i sig tills helgen! Får väl Henke och jag ut och prova lite snowboard med kite och kanske snowskate. smile.gif

• luuddee

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:14

får ja också följa med trots att jag är minderårig..??..stellan var inte så mesig ..det e inte så kallt som det känns..

• patrikol

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:15

Klart vi fixar luuddee! Stellan brukar kunna blanda ihop lite gött till kvällen du kan ju säkert få en alkoholfri variant! wink.gif

• luuddee

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:16

haha.. fan va snällt.. men vi får väl föröska komma ut o köra snö i veckan elelr heljen iaf..

• patrikol

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:17

Obsalut!

• luuddee

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:19

ja tror att jag sticker ut nånstans om nån annan e på imorrn om det komemr litta mer snö tycker det är lite lite för min finbräda..

• stellan

Medlem
    24 februari, 2005 vid 06:56

Ja ribbanfälten hade varit kalas i helgen – men nu töar det. men det ska bli kallare till helgen så vi får hålla tummarna på att det kommer mer snö….

• luuddee

Medlem
    24 februari, 2005 vid 09:32

jag hatar det här landet de e en sak som e säker.. antingen kan det väl va kallt o snö elelr inte.

• pjoter

Medlem
    24 februari, 2005 vid 13:47

ligger de kvar nåt runt åsen? i sånna fall kan vi väl fylla en bil från malmö å åka upp?? skulle va kul å få testa lite! patrik, du har ju en fin buss. wink.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications