Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fanatic allwave

• ola-h

Medlem
    7 juli, 2006 vid 12:59
    S.. wrote:
    Jag lovar att i min beställning för 2007 ligger ingen stubbie!
    /Staffan

OK det får bli 2008 då?

S.. wrote:
    Framförallt tror jag inte att DU kan byta! 😀

Jag kör ju redan 30% klassiskt i mitt obetalda och självvalda ”jobb” som brädtestare. Allvarligt talat tycker jag att jag lär mig en del rent seglingsmässigt av att köra lite olika koncept.

Mag wrote:
    Låter ju nästan klantigt orutinerat av Levi att inte ha Eurobrädor eller större segel, eller? Är han inte där för att vinna? Josh och Anders m fl tog ju fram sina breda brädor främst för att komma högt i resultatlistorna. Har inte Levi fattat det än?

Själv är jag kluven till det ena eller andra konceptet. Jag har snart 2 vågbrädor med olika koncept fast nästan samma mått, vem har rätt och vem har fel på sitt koncept? Endast en vinnare kan utses, vi får se vem det blir… Vinnaren måste dock klara Ponta Preta!

Jo, klantigt kan man nog säga. Det är lite som att han fortfarande tror han väger 60 kilo. Små brädor och små segel både på Hookipa och på tävling. Men enligt utsago har han gått upp lite i storlek (bredd) på brädorna på senaste tiden och också gått ifrån den brädstil han körde förut som var mycket lik Jasons prylar.

Ja, det blir intressant att se vilken bräda du kommer gilla bäst. Själv kan jag inte utse någon enskild vinnare bland mina brädor. Alla mina vågisarna är grymma och jag gillar att köra dem alla, men jag vet i slutändan vilken som lirar bäst ihop med hur jag helst vill lägga mina svängar.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fanatic allwave

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.