Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man inte ge tips på ställen med billiga brädor

• Får man inte ge tips på ställen med billiga brädor

Publicerad av anonym-anvandare på 7 april, 2003 vid 16:19

Hej.
    Jag skrev tidigare idag ett inlägg om att MegMax har ett par nya Naish brädor som dom säljer för 6.500 inkl fena å Dakine stroppar…
    Men tydligen har någon raderat detta!!
    jag förstår inte poängen med det? Jag har inget med MegMax utan ville förmedla möjligheten till en bra affär.

Men man kanske bara får tipsa om saker utanför sverige eller???

Jag känner att jag gjorde en bra affär och det finns säkert fler som kanske kan tänka sig att köpa en ny 2002 för 6.500 kr ….

//Fredrik

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • Knatte

Gäst
    7 april, 2003 vid 16:34

Jag tycker det är självklart, att man får (skall) skriva en blänkare om en bra deal, ifall någon affär har rea eller har något annat bra erbjudande.
    Detta under förutsättning att det inte är affärsägaren eller någon annan inblandad som kör samma reklam upprepade gånger.
    Alla vill väll göra en bra affär eller?? smirk.gif

• go_catch_a_wave

Medlem
    7 april, 2003 vid 19:25

klart att du skall få tipsa oss andra om det.
    Förresten är det bara Naish som dom rear ut?
    Har för mig att dom har AHD också…
    ooo.gif mad.gif cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2003 vid 07:17

Jag tror att alla affärer nu rear ut sina 2002 produkter, men i den affären jag var i upplevde jag att det var bäst pris på Naish brädorna.

Det är ju kanske inte så roligt att försöka sälja sin beg bräda, om man kan köpa en oanvänd bräda för samma eller mindre pengar.

Jag ställer gärna upp och gör en marknadsundersökning på en del ”vanliga” produkter som finns hos våra svenska återförsäljare. Typ, ett komplett nybörjar kit.

//Fredrik

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications