- 
		Får man sällskap på onsdag??Noterade i mitt schema att jag av ofullständigt klarlagda skäl fått onsdagen ledig  Hmmm… Tror nog att jag drar till Haga och sliter på vinden lite… Några fler som dyker upp??? Hmmm… Tror nog att jag drar till Haga och sliter på vinden lite… Några fler som dyker upp???Undrar JohanC 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Får man sällskap på onsdag??
Noterade i mitt schema att jag av ofullständigt klarlagda skäl fått onsdagen ledig  Hmmm… Tror nog att jag drar till Haga och sliter på vinden lite… Några fler som dyker upp???
 Hmmm… Tror nog att jag drar till Haga och sliter på vinden lite… Några fler som dyker upp???
Undrar
JohanC
Eventuellt efter 17:00 om bara vinden håller, mitt schema är tyvärr fullbokat under dagen… 
Får se vad som händer.
Grönhögen eller haga… hoppas sydvästen håller i sig bara
Det blir Haga efter 17:00 ikväll, för långt till Grönhögen vid den tidpunkten. Svårt att fly från jobbet innan dess…
hmmm. blir nog fan haga idag. börjar jobba vid 14 så jag orkar inte köra till grönis. farsan rapporterade att det itne var jättesort än iallafall.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Får man sällskap på onsdag??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.