Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Får man skryta ???
- 
		Får man skryta ???Publicerad av gugge på 11 juli, 2004 vid 19:05Vill bara kolla hur jävla bra alla är, jag är i alla fall svinbra! Föresten, stort tack Brickan!! Namlapparna ska på omgående. Ringer dig sen. /Henrik gugge svarade 21 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 19 Svar
- 
			19 Svar
- 
Svar till: 
 Vill bara kolla hur jävla bra alla är, jag är i alla fall svinbra! Föresten, stort tack Brickan!! Namlapparna ska på omgående. Ringer dig sen. /Henrik [/ QUOTE ] 
 kan va svårt att nå ”Brickan”… han e upptagen me att sy      
- 
Japp sitter och syr och funderar på att man kanske skulle försökt skaffa sig ett lite bättre betyg i syslöjd än en etta. 
- 
Sy är grym på nu  
 Jag har inte sytt sedan sy slöjden men på tre dagars arbete lyckades jag knåpa ihop en boardbag.. ingen skönhet men jävligt grym.. jag borde nästan slänga upp lite bilder  
- 
Svar till: 
 Vad syr du för nåt då? En ny bikini eller? [/ QUOTE ] 
 han syr ihop hål…
- 
Jag syr inget själv utan lämnade min trasiga kite till en segelmakare. 
 Då visste jag inte att vi hade en kille på här som just lagar kits http://www.drakakuten.se
- 
Ja det är säkert bra men varför skicka kiten till Göteborg när närmsta segelmakare eller fallskärmslagare kan göra det direkt på hemma plan? 
- 
Jag bor i växjö mitt i småland och där finns ingen segelmakare så om den blir lagad i kalmar eller Göteborg spelar ingen större roll. 
- 
Ingen flygplats i närheten? Fallskärmshoppare? Dom är oftast väldigt noga med lagningarna av förklarliga själ annars är det väl tyvärr bara att skicka iväg den. Man blir lite bortskämd här nere både med spots sveriges bästa kiteare och Segelmakare! 
- 
Flygplats har vi och den jäveln förstör vår nästan enda spot i sjön. 
 Men nu är kiten i kalmar för prisförslag så jag får se om den är värd att laga.
- 
Om inte så har du världen chans att själv öva på att sy i en gammal kite så att du kan fixa det själv nästa gång på en nyare kite! 
- 
japp kostar det för mycket åker symaskinen fram men det resultatet vågar jag inte ens själv tro på. 
 Men alla har väl en dold talang och jag har ju inte provat.
- 
Pontus, kom över till mig så tråcklar vi lite tillsammans. Jag har sytt min lilla SS. Blev kanon. /G 
- 
Japp ”Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet. ” som du säger   
Logga in för att svara.