Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › färga linorna?
- 
ja som det där.. man måste ju ändå sätta sig ner i lugn och ro och reda ut skiten.. känns inte som att färgade linor hjälper där inte!                                                                        :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     :p :p                                                                     
- 
ja.. färgade linro hläper faktiskt när man tar en i taget också vilket nog e de lättaste sättet vare sig man har färgade elelr ofärgade.. men färga linorna tror ja nog itne på bättre att köpa nyare linor som dessutom e lättare att trassla upp dock inte q-powerlines . de tar nog dubbelt så lång tid att trassla upp sen ahr du färgat allt i din närhet med deras färg som färagar av sig någotn fruktansvärt.. 
- 
men vaffan.. okej färgade linor hjälper.. jag sätter hp med färgade linor men inte med vita.. 
- 
Gött då får du lära mig sen Johan jag har ju redan färgade linor borde vara busenkelt då!  
- 
det är styvheten på linorna som räknas, skit i färgen  
- 
Är dom för styva så låter det som tusen humlor om linorna öronproppar rekomenderas skarpt!  
- 
Trassel. 
 det tog 4 timmar och 16 öl innan det var färdigt.
 Lösningen var nära redan efter tre timmar men det trasslade sig igen (kan bero på ölen)
- 
Ah fan jag tror mer på att det var linornas fel. Ölen är väl alltid bra eller?  
Logga in för att svara.