Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing …fast inte så bra trots allt.

• skanepaul

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 14:51

Då hade jag valt sphynxen den är ju exakt samma som Escaladen, alltså den bindning som borde vara bäst till kite egentligen. Men jag vet att skimarine har haft rea precis så jag hade hört med dem om dem sänkt ronixen i pris från 1995:-, får du bra pris där hade jag valt den. Den är grymt skön!

• matthias

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 15:18

Det är helt klart svårt att välja bräda när man vill köra både straps och bindningar, kanske rent av omöjligt att hitta en som funkar optimalt till båda. Jag skulle nog faktiskt utan att ha varken sett eller provat men dock hört en hel del om, säga att LF concept kan ha mycket att komma med. En bräda som tydligen kombinerar kanaler och flex på ett bra sätt. Den enda brädan som egentligen är lik, är Cabrinhas custom. Men den har spygrön botten så den går ju fetbort haha! Concept och mission kommer för övrigt i slutet på november. I’ll keep you updated!

• a-holm

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 15:19

Du menar att dom kanske säljer den billigare än 1995?

Den ligger redan på det priset och det är jo ok.

• a-holm

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 15:23

låter som en grymm bräda. men man lär ju få sälja sin själ för att ha råd.

• matthias

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 15:40

concept ”Mauricio pro” kommer ligga på 4799:-
    mission ”Slezak pro” kommer ligga på 4999:-

• a-holm

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 17:35

jaha. Man får nog prova den där concept någon gång

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications