Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Feedback tack.

• Feedback tack.

Publicerad av styret på 28 november, 2004 vid 12:14

Jag håller på och skriver rapport på mitt projektarbete som las upp här på konfen för någon månad sen och lärarn tyckte det skulle vara bra om jag hade med mottagande och åsikter om filmen i rapporten.
    ni som har sett den skulle ni kunna ta er tid och skriva ner några rader. För er som inte har sett den så finns den att ladda ner via http://www.slackerstyret.com

Frågor jag skulle vilja ha svar på:
    -Första intryck. vad var det första du tyckte?
    -känslan, fick du nån speciell känsla när du tittade? pepp, vågsug, uttråkad, blä, fan speed är mycket bättre eller annat.
    -Vad tyckte du efter att ha sett hela (alla dom tre minutrarna wink.gif )
    -vad tyckte du om genomförande? höll den som surfrulle eller kändes det som en familjenpåsemsterfilm?
    -Skulle du vilja se mer av det här?
    -Örvigt. Typ vad du tyckter du kunde gjorts bättre, vad sög, eller vad som helst.

tack på Förhand, Styret

ola_p svarade 20 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 39 Svar
  • 39 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 13:47

hm..va skall man kommentera, inehållet eller filmen..hm…

Rambo säger bara att de e synd att de inte finns flera planande bruds på vattnet, tanten rokkade cool.gif

• styret

Medlem
    28 november, 2004 vid 14:32

gärna både ock.

rambo nu finns det en film med bara emma att ladda ner på slackerstyret.com. en del klipp är med i den andra fimen men en hel del nytt också.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 15:03

hehe..det var ju den filmen jag tjötade om, redan laddat ner den för läääääääääääängesen cool.gif

När Rambo tittade på filmen så..så, tänkte han, va gött de skall bli o slippa den dära Neoprenhatten i Januari,ahhh.

..tyckte inte filmen var något speciellt, finns inte mycket att komentera tycker jag, men de gråa vädret gjorde inte mej det minsta surf sugen..men vågorna såg roliga ut att hoppa på laugh.gif

o det e alltid lika kul med homemadeade rullar, keep it up.

• styret

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:05

okej. feedbacken jag eftersöker är på den första filmen. med mackan och boysen med också.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:09

bra. men tempot i låten är för snabbt mot tempot i bilderna..därför känns åkningen lite seg tycker jag..lugnare låt och låt bilderna sköta tempot i filmen..

Jobba med att få en rak horrisont också

• flikka

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:13

eyyyy, jag gillar inte att bli kallad tant, gubbe!!!!
    grin.gif

• styret

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:17

sån konstruktiv kritik tycker vi om. tack så mycket.

• ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:20

Jag saknade stativet….
    Och att du var för lat för att räta upp horisonten. Du kunde nog egentligen klippt ner det ännu mer, eller hade du en tidsgräns du skulle upp i?

• styret

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:28

jag är en lat motherfucker.
    jag ville ju fylla ut en hel låt iallafall.

men som sagt. konstruktiv kritik gillas. tack ola, nu får vi se vad som står omd ej i rapporten… wink.gif

• ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:55

Vem var det som slarvade bort hälften av materialet då? då hade du kunnat klippa tight och fått ihop det till en låt… wink.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 16:03

flåt blush.gif

grin.gif

• styret

Medlem
    28 november, 2004 vid 17:02

jag skyller allt på mackan… hehe

• Knatte

Gäst
    28 november, 2004 vid 17:39

Vet inte om det var vädret (mulet) som spelade in, men det fanns ju nästan inga färger i filmen. Det var ju snudd på svart-vitt i vissa klipp ooo.gif
    Så lite mustigare färger hade inte skadat..
    Annars var det ju sköna vågor och duktiga seglare tongue.gif

• nordgren

Medlem
    28 november, 2004 vid 18:36

Hum, jag lyckas inte kolla på dina filmer. Provat i divx player och winamp…. vad är det för codex man måste ha?

• clemens

Medlem
    28 november, 2004 vid 18:39

står visserligen på sidan, quiktime…

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications