Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fel på TV tablån

• Fel på TV tablån

Publicerad av mang-e på 22 maj, 2007 vid 17:32

Idag finns det digital TV, bredbands TV, satellit TV mm men inte f-n sänds det något reportage om windsurfing, vågsurfing eller i värsta fall kitesurfing:wink:

Pga crazy optimism så kollar man TV tablån varje dag för det kanske, kanske skulle finnas en helkväll fylld med adrenalin och actionfylld windsurfing…men inte då:mad: .
    Iofs så kan ju inte detta ersätta ”the real thing” men som det är just nu så tror jag att löven har hamnat i ett pausläge dvs vacum………SKIT årå!

Man får väl luta sig tillbaks i soff jäveln å glo på Martin å sen dagens dubbel….urrrrrrrrrrrk!

Nä…fram för mer kvalitets TV!.
    Tex morgon TV där man lär sig trimma sin utrustning mm
    För och eftermiddagarna kunde dom istället för Oprah visar sjyssta nostalgi surf filmer från 80 och 90-talet. För att sedan sända windsurfing galor hela kvällarna (utom när det blåser då kan det vara sändningsuppehåll:wink: ) med utlottningar och auktioner på div utrustning å lite sjyssta damer som sjunger å viftar lite……….de vore kanoners de.
    Å gissa vad nattbion skulle handla om……..:crazy:

Less jag?…he he…..
    (Jag skall kolla TV tablån imorgon åsså)

hellgren svarade 17 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • svenne

Medlem
    22 maj, 2007 vid 20:05
  • manno

Medlem
    22 maj, 2007 vid 20:27
  • mang-e

Medlem
    22 maj, 2007 vid 20:30

Svenne mannen….kanon!…aftonen är räddad:smile:
    Men vidhåller fortfarande att det vore grymt om sporten fick mer media tid, skulle gissa att ingen här säger emot.

manno – helt underbart en ”vrångkväll” som denna..he he..

• hellgren

Medlem
    23 maj, 2007 vid 08:46

kolla om du inte kan skaffa extreme channel? Vet att comhem har den bland annat. Naturligtvis inte bara surf, men det visas bland annat. Sen finns det en massa andra sköna sporter man kan titta på med, och då menar jag varken fotboll eller hockey.

Hade kanalen för LÄNGE sen.. Den kan ju ha blivit värdelös sen dess, men ändå ett tips..

/Hellgren

• hellgren

Medlem
    23 maj, 2007 vid 09:00

By the way Svenne.. Nu har du räddat min dag! Att kunna sitta och jobba och samtidigt kolla på surf är ju hur fett som helst! 😀 Utan att behöva leta upp olika klipp hela tiden då.. Grymt bra!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fel på TV tablån

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.