• Publicerad av tropic på 29 mars, 2006 vid 18:01

Kan man få en liten lathund eller liknande på olika fenor till olika brädor? (Hur ser fenorna ut som passar i olika fenboxar) Vet inte ens vad boxen heter till min gamla tiga…

tropic svarade 19 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • surfen

Medlem
    29 mars, 2006 vid 19:36

kanske kan hjälpa lite

• Knatte

Gäst
    29 mars, 2006 vid 20:52
    Tropic wrote:
    Kan man få en liten lathund eller liknande på olika fenor till olika brädor? (Hur ser fenorna ut som passar i olika fenboxar) Vet inte ens vad boxen heter till min gamla tiga…

Har du en Tigabox på din bräda har du problem, ifall du skall fixa ny fena.
    Tiga har haft US-box, Tiga box (snarlik Tuttle med två skruvar) och trimbox på några år gamla brädor. Har du Tigabox, finns det inga nya fenor att få tag i 😡

• tropic

Medlem
    30 mars, 2006 vid 15:55

Tack för svar! Jo, det är nog tigabox jag har till den gamle skorven, för här snackar vi hederliga gamle 260. Det är dock inga problem då jag redan har ett par fenor till den. Däremot brorsan som just köpte en beggad tiga från typ 99 var/är jag osäker på vad han ska ha för fenor till den. Tiga S, tror jag den hette. Säljaren hade nämligen ont om fenor..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications