Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fenor till en Naish Haze
-
Fenor till en Naish Haze
Publicerad av mattiasn på 30 augusti, 2009 vid 18:13Är det någon som vet vilka fenor som passar till en Naish haze bräda?
Är det bara Naish som passar eller är det fler märken?skotten svarade 16 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
hahahaaa vad har du nu lyckats göra?
edit: jag har några fenor här hemma om du vill ha
-
hehehe you should be able to put on most fins there dude : ) how many do you need? I think I have one or two spares kicking around somewhere
-
jakobb;571595 wrote:hahahaaa vad har du nu lyckats göra?
Bara lite trasig längst ner i vattnet efter lite närkontakt med en sten i Klagshamn. Funkar fint fortfarande men det skadar inte att ha en i reserv.
Du missade en kanon dag med surf i Klagshamn kompis.skotten;571596 wrote:hehehe you should be able to put on most fins there dude : ) how many do you need? I think I have one or two spares kicking around somewhereSweet, How much $$$ for two?
PS. I still have your Deffi stuff here! -
MattiasN;571604 wrote:Bara lite trasig längst ner i vattnet efter lite närkontakt med en sten i Klagshamn. Funkar fint fortfarande men det skadar inte att ha en i reserv.
Du missade en kanon dag med surf i Klagshamn kompis.missade? ha! Har haft jäää-ääävligt kul här hemma faktiskt! Jag och min teoribok… nä skulle skruvat fast straps och fenor på den jävla boken!
-
jakobb;571605 wrote:missade? ha! Har haft jäää-ääävligt kul här hemma faktiskt! Jag och min teoribok… nä skulle skruvat fast straps och fenor på den jävla boken!
Kan ju alltid hoppas att det tråkiga med kk teori ger nått gott islutändan. Typ ett Körkort så du blir lite mobil.
Lycka till vilken dag det nu var du skulle köra/skriva! -
I sort you out with some next time we meet mattais… I dont use the twintip much anyway ; )
-
skotten;571692 wrote:I sort you out with some next time we meet mattais… I dont use the twintip much anyway ; )
Kanon. Uppskattas. Bara du levererar dom i ”Aluminium förpackning” alias Defender!
Thanks again!
Logga in för att svara.