Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fet bräda!
- 
		fet bräda!Publicerad av eklov på 12 juni, 2005 vid 19:56Någon som har en bräda att sälja? runt 120cm och ganska smal! Om så är fallet, hör av dig! radikalle_ svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Tablas 125×37! 2004a 
 Du kan få testa den i mynningen eller nått när det blåser /Jesper 
- 
Jag har ett bättre förslag: 
 Köp min crazyfly för 2500:- 123 x 34,5 (dvs runt 120 och hyfsat smal) så köper jag din curry. Va ska du ha för den?
 va har du för mått på din bräda TW?
 /KAlle (i Lund)
- 
Svar till: 
 Kolla detta 3500:- komplet TW 040497574 eller 0733 723159 [/ QUOTE ] rätt het bräda.. näst intill rund.. o fina fen fästen var det mä…. men padsen var nog dom bästa 
- 
3900 riksdaler. Den e lagad en gång(erfaren shaper), men det syns knappt (snart iaf, ska lackas så d blir fiiiiiiiint=).. 
 Kan testas i laholmsbukten (inte längre norrut än lagans mynning) eller Skälderviken fram till tisdag nästa vecka.
- 
Erfaren shaper – e de Christian Dietrich eller? 
 Jo ja e klart sugen, men jag vill få min gamla såld också. Va säjeru eklov? (nån annan?)
 /Kalle
- 
nä, lagad av David Augustinson…August kiteboarding, min nästa bräda. Men hör av dig om du e i närheten, 0735 89 88 76 Jesper 
- 
Svar till: 
 Erfaren shaper – e de Christian Dietrich eller? 
 Jo ja e klart sugen, men jag vill få min gamla såld också. Va säjeru eklov? (nån annan?)
 /Kalle[/ QUOTE ] Eklöv säger nej tack! kanske Ja om du sänker priset på din crazyfly! 
- 
Tja Mr. Eklov! har min RRD xx 120*34…du vet att du kan testa den när du vill! 
- 
Curry slå en signal om du ska neråt Habo till. 
 0733 – 69 12 16
 Om currys bräda e bra kan jag tänka mig å sänka priset på crazyn. Annars behåller jag den, den e fan fet. Jag är dock en smula för fet för den.
 /Kalle
- 
Svar till: 
 Jag har ett bättre förslag: 
 Köp min crazyfly för 2500:- 123 x 34,5 (dvs runt 120 och hyfsat smal) så köper jag din curry. Va ska du ha för den?
 va har du för mått på din bräda TW?
 /KAlle (i Lund)[/ QUOTE ] 122×38 är storleken. Bra med flex, går som smör i choppen. TW 
Logga in för att svara.