- 
		FET DAG iDAG!!Åkte till Beerlanda vid 8 tiden, trodde jag skulle vara först..men när jag e 30 meter från parkeringen står det redan 2 snubbar halft färdigriggade o klara för fetsurf! 
 (Speedsmurfen Janne?? o hans kompanjon..)Riggade 5.3 o körde på en F2-AXXiS,75liter. 
 Grymt drag till en början, o ännu fetare pung drag nån timma senare..o äntligen fick jag min luftfärd som jag längtat efter..man kunde ladda ett o annat gött skutt,jiha!
 Förövrigt så åkte jag nog på ett utav dem fetaste kastfallen någonsin idag..haha!
 ”skyller på ovana vid ny brädan” ..fick badat en del pga missade jippar, trots det så tycker jag inte det är speciellt kallt verken i luften eller i vattnet.
 Fick även planing i SOLSKEN!!! det e fan inte fel..Får la tilllägga att jag o kompanjonen körde 5.3 medans Speedsmurfen höll tappert i sitt 6.4:A!!!!  men delar man det på kilon så kanske vi kommer ner till 5.3 för min del..hehe, men det blåste fan riktigt bra ett tag, uppåt 15m/s utan tvekan. men delar man det på kilon så kanske vi kommer ner till 5.3 för min del..hehe, men det blåste fan riktigt bra ett tag, uppåt 15m/s utan tvekan.Så vad säger man, en riktigt grym dag har man fått sig!!!! Kul att det kom så många endå, hopppas det blir fler dagar som denna, då e defenetivt inte sista surfdagen kommen. 
Logga in för att svara.

, och väger endå 80 pannor!!!
, och väger endå 80 pannor!!! .
. och blev opererad igår så det var nog inte jag
 och blev opererad igår så det var nog inte jag  vi får ta vår speedduell en annangång Rambo!
 vi får ta vår speedduell en annangång Rambo!