Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FET kitesession SYDNEY . Long Reef
-
FET kitesession SYDNEY . Long Reef
Publicerad av rimsson på 17 november, 2008 vid 01:43Fille o jag kopte oss varsinn bussbiljett och drog till Long Reef igar. Det var den fetaste kitedagen ever, solen sken, perfekt vind for 10an, sjukt nice vatten i havet..och believe it or not sa finns det en mini lagun dar vi laddade feta trick framfor ett bra antal halv nakna brudar. Hoppas ni har det bra hemma i Schweden! Puss o kram, ciao!:santa:
eklov svarade 16 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Var fick ni pengar ifrån till biljett och upp med bildbevis på att ni varit på brudarna. Remrem du borde varit här för det är ju Bolly du gillar. Billigt som fan här, bara 800 flaskan.
Hälsa mini! -
Tjena,
Fler svenska kiteare i sydney alltså! Jag befinner mig också i sydney och det hade varit sköj att hooka upp med er någon gång om ni har lust. Själv har jag inte hunnit med jättemkt åkning än. Kom hit för 3 veckor sedan. Har dock varit ute vid doll’s point några gånger och kört och det var helt ok, dock ganska choppigt.
Ni kan ju ta mitt oz nr förresten. 0405415763
Hör av er om ni har lust att sticka ut någon gång eller kanske bara ta en bira.
/Håkan
-
rimsson;516411 wrote:Fille o jag kopte oss varsinn bussbiljett och drog till Long Reef igar. Det var den fetaste kitedagen ever, solen sken, perfekt vind for 10an, sjukt nice vatten i havet..och believe it or not sa finns det en mini lagun dar vi laddade feta trick framfor ett bra antal halv nakna brudar. Hoppas ni har det bra hemma i Schweden! Puss o kram, ciao!:santa:
Utan bilder har det inte hänt.
nic
-
Helt korrekt Nic. Men OM det nu finns på bild så låter det som en sjukt fet dag med en underton av blåpung.
-
I habo i söndags var svenska bikinilandslaget på plats och tog av ett klädesplagg för varje surfare som var överriggad…
Det tog bara 7,5 sekunder så var alla 20 nakna… -
@rimsson 516411 wrote:
Fille o jag kopte oss varsinn bussbiljett och drog till Long Reef igar. Det var den fetaste kitedagen ever, solen sken, perfekt vind for 10an, sjukt nice vatten i havet..och believe it or not sa finns det en mini lagun dar vi laddade feta trick framfor ett bra antal halv nakna brudar. Hoppas ni har det bra hemma i Schweden! Puss o kram, ciao!:santa:
Bra Ozi brudar? Kanske små hollänska backpackers?
Kul!! Här e skit som vanligt……..körde 7a idag kanske för 12 dagen i rad…. -
Hehe vi har pajat ena kameran och glomde ta med den andra. Ser sjukt awsome ut pa onsdag sa da far det bli ett par pics. Mmm kan ringa dig Hakan nasta gang vi sticker ut, hur langa ar du har?
Hansson vi har fatt DVDn, jag saknade dock THE SAM FACTOR, du har tappat stinget, sluta kroka sa mycket, eller kroka mer, ingenting emellan!
Annars gar det finfint!!!!!
Hur ar det i SA Marten…fjett med vind som vanligt? Vi far ta ett snack angaende det har med snus tycker jag hehe!
Ha det grymt braaaaaa! Peace -
Ja vore kul om ni gjorde det, kan dock ha lite problem att komma ifrån skolan på vardagar men kan alltid försöka.
Jag e här minst 5-6 månader till så har gott om tid. Sticker dock en månad till WA i mitten på december, ingen som e sugen på att hänga med?
Ha det!
/Håkan
-
Tja det e faktiskt ganska ok med vind här, inte sämre än hemma skulle jag vilja säga. Runt 50-60% av dagarna eller nåt. Har dessutom brallat på hyffsat de dagarna jag vatt ute, kanske dryga 20 knop. Hade bara en 11:a med mig och har vatt lite överriggad på den när jag vatt ute. Imorn plockar jag nog däremot upp en 8:a som jag hittat för schysst pris vilket kommer bli najs 😉
-
Sämre än hemma är det absolut inte, men bra är det inte heller. När det väl blåser på så är man i BRAZIL känns det som, men det händer inte allt för ofta.
-
@rimsson 516678 wrote:
Sämre än hemma är det absolut inte, men bra är det inte heller. När det väl blåser på så är man i BRAZIL känns det som, men det händer inte allt för ofta.
Remmediee…. nar ska ni borja plugga?
Jag saknade dock dig o fille i lordags, pa ”Maxim Mojito Infinti Pool Club Party” i Mexico… nice de va!
puss
Logga in för att svara.