Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing fetaste fyndet

• pjoter

Medlem
    12 maj, 2007 vid 15:21

va lite vind när jag kom men den dog när jag fick på mig våtdräkten. testade skimmen lite men de funka inte alls då de va för djupt vatten i habo. bara gyttja/alger/sjögräs längst in. funkade att köra i men va rejält äckligt. 🙂

• krillan82

Medlem
    12 maj, 2007 vid 18:29

Var inne och köppte en med. gled inom Jysk med där jag såg att dom hade en 2linors leksaks kite. När sen min snart 4a åriga dotter började leka med den nyinköppta skimmen på mattan kom jag på en ide´ 4a åring skimmen och två linors leksaks drake… Hmmm kan ju bli ett första steg in i surf träsket.

• milkman

Medlem
    12 maj, 2007 vid 22:49

Dom är verkligen riktigt dåliga dom drakarna. Man fattar inte ríktigt att de hundratals kronorna i skillnad märks på prestanda och kvalté när de marknadsförs göra samma saker. .Men det gör det. Köp inte skräpet.

(eller för all del, köp den – då värdesätter du kvalité bättre sen)

• krillan82

Medlem
    12 maj, 2007 vid 23:20

hehe hon e kanpt 4 bast bara hon får in känslan med drake och bräda. sen det där med prisämsiga skillnaden kan man ju gämföa OZONE me EH.

EH = Känsla, kvalitet och bra jävla skit.

var inte meningen att klassa ner Ozone.. men rent personligt så rockar EH. Men sen e smaken som baken… delad

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 09:43

Tyvärr krillan, köp inte möget på jysk. skulle tro det är samma drake dom sålt på biltema, jula å netto innan eller fortfarande. Sätter du två linor i en plastpåse får du mer känsla av kiting än med en såndär. Vart ute med min sån när det varit utegångsförbud för storm å den genererade ändå inte kraft nog att åka inlines efter. Den ger ingen känsla av styrning heller för den lever mer sitt eget liv än följer dina rörelser. Ska du ha nåt så köp en riktig trainer, dom uppför sig iaf rätt och ger tillåmed kraft att ha lite kul med när det blåser mkt.

• krillan82

Medlem
    13 maj, 2007 vid 09:54

Ookaj trainer kite låter ju iof som ett bättre och mer seriöst alternativ… aja vi fårse vad som händer till sommaren. Just nu är honinte så pigg på att vara på stranden.

• mjersen

Medlem
    13 maj, 2007 vid 20:43

fifan fick testat skimboarden i dag. Den smeker vattnet lika skönt som min LF element bräda. bäst spenderade 89 kronorna på länge.

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2007 vid 13:16

haha, så kul va den faktiskt inte…. men funkade de gjorde den ju helt klart.

får nog bygga en större sak som man kan kliva omkring på lite mer.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications