Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fetaste o senaste brädan….
- 
		Fetaste o senaste brädan….Publicerad av rambo_johnson på 4 oktober, 2003 vid 23:43Ok världens bästa planka har just landat hemma hos mig mått 115 cm lång 
 32 cm bredanonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 36 Svar
- 
			36 Svar
- 
vad ska du köra den i för vindar, 20-30 m/s?  
 snygg dock.
- 
den planar ovanligt lätt för att vara en så lite bräda ska ni se… 
- 
du snacka skiten…du köra den 1, kanske 2h denna året, du lägga tusen och tusen på det då du helt loco …    jag köra 180 directional plana 5m/s hålla til 20m/s på 16 du komma en timme varje år jag lära mig snabbast och bli bäst du sämst. jag kasta den som ingenting, du kröa lilla brädn för klen haha   
- 
har en poalre i staterna som säljer sin EH planka samma som min om nån är intresserad: Hi Hugo. I’m going to sell my 133cm X 34cm EH custom. The same as your board. It was the one Eric and I built with Santa Cruz on it and flame graphics. If you know anyone who would like have them email me at eric_95062@hotmail.com I haven’t really thought about the price. I will inclue a pair of the new EH production fins. They have a carbon finish and look cool. They were built from a prototype set that I drew for Eric in a CAD program and were CNC manufactured here in the US. Eric says Orly has been using these fins. Cool! Eric Nelson 
- 
Hugo, sluta med din jävla Rambo stil…det passar dig inte eftersom du är så jävla mjuk   
- 
Svar till: 
 Hugo, sluta med din jävla Rambo stil…det passar dig inte eftersom du är så jävla mjuk  [/ QUOTE ] fan måste ju hävda mig nånstans var är inte bätre än det mjukaste forumet i stan 
- 
Hur mycket fick du punga upp för brädan inkl frakt? hemsida? 
- 
sammanlagt 7000:- ink frakt den väger 1.82 Kg ink pads o handtag. 
- 
Svar till: 
 Hugo, sluta med din jävla Rambo stil…det passar dig inte eftersom du är så jävla mjuk  [/ QUOTE ] Här kommer ett exempel på hur din nya mjukare stil skulle kunna funka ; ) 
Logga in för att svara.